Tabule se dají použít všude tam, kde bychom použili například flipcharty. Já jsem je využila pro zakreslení rodokmenu a následnou prezentaci – při prezentování tabule dobře drží tvar, stačí je podpírat.
V jiných hodinách jsme tabule použili jako podložku, na které jsme se učili sestavovat otázku – tohle dělá žákům velké problémy, my jsme využili víčka od PET lahví, na které jsme napsali tvary pomocného slovesa do a zájmena a žáci je položili ve správném pořadí na tabuli a dopsali zbytek otázky smazatelnou fixou.
Jinde jsme na velkou plochu tabulí vyzkoušeli napsat pohlednici z prázdnin – žáci tady oceňovali především to, že je tabule tak velká.
2. Angličtina Autor díla: Petra Boháčková |
RAMBOUSKOVÁ, Jitka. Co jsem vyzkoušela: a co vyzkoušet ještě chci [online]. 2011-10-27 [cit. 2011-10-27]. Jak jsme dělali s tabulemi. Dostupné z WWW: <http://cojsemvyzkousela.posterous.co...ali-s-tabulemi>.
Action-Reaction : Reflections on the dynamics of teaching [online]. 2010-08-06 [cit. 2011-10-28]. The $2 Interactive Whiteboard. Dostupné z WWW: <http://fnoschese.wordpress.com/2010/...ve-whiteboard/>.
MACISAAC, Dan. PhysicsEd.BuffaloState.edu [online]. 2011 [cit. 2011-10-28]. Whiteboarding In The Classroom. Dostupné z WWW: <http://physicsed.buffalostate.edu/AZ..._WB/index.html>.
WhiteboardsUSA.com [online]. 2011 [cit. 2011-10-28]. SERVING THE SCIENCE TEACHING COMMUNITY SINCE SEPTEMBER 1, 2005. Dostupné z WWW: <http://whiteboardsusa.com/>.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.