POSTUP:
DOPORUČENÍ: Postupujte po menších krocích.
ŽÁCI SE NAUČÍ A PROCVIČÍ SI:
Polámal se mraveneček
Storyteller: The ant is ill.
Ants: We must call the doctor.
Doctor: You must bring sugar twice a day.
Storyteller: The ant brings a sugar but he has a temperature for a whole night.
Storyteller: Four ants stay around the bed and fifth ant blows on his head and the ill ant jumps out of the bed.
ŽÁCI SE NAUČÍ A PROCVIČÍ SI:
POSTUP: Každý ze žáků popisuje příšeru, kterou si vymyslel, a ostatní ji kreslí. Příšeru může zadat i učitel.
ŽÁCI SE NAUČÍ A PROCVIČÍ SI:
POSTUP: Slovíčka z tématu Body and feelings se lze také snadno a hravě naučit pomocí divadelních her, které si vymyslí jednotlivé dvojice. Jednotlivé dvojice si vymyslí scénku představující komunikaci nemocného s lékařem.
ŽÁCI SE NAUČÍ A PROCVIČÍ SI:
POSTUP: Žáci mají za úkol popsat vzhled svých příbuzných a ostatní je podle tohoto popisu kreslí.
ŽÁCI SE NAUČÍ A PROCVIČÍ SI:
Červená Karkulka – scénka u babičky
Storyteller 1: Wolf goes to grandmother’s bed and eats grandmother.
Little Red Riding Hood: Hello, grandmother. It is me, Little Red Riding Hood. How are you?
Wolf: Hello, Little Red Riding Hood. I am hungry.
Storyteller 1: Little Red Riding Hood goes to grandmother’s bed where is wolf.
Little Red Riding Hood: Grandmother, why have you got so big eyes?
Wolf: For the good sight.
Little Red Riding Hood: Grandmother, why have you got so big ears?
Wolf: For the good hearing.
Little Red Riding Hood: Grandmother, why have you got so big mouth?
Wolf: For eat you.
Storyteller 2: And wolf eats Little Red Riding Hood.
ŽÁCI SE NAUČÍ A PROCVIČÍ SI:
POSTUP: Žák stojí před třídou. Vymyslí si postavu, kterou představuje, a ostatní hádají pomocí otázek, na které se odpovídá pouze Yes nebo No, koho představuje.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.