Cílem tohoto výběru školních strategií je ukázat kvalitní příklady. Výběr byl proveden podle těchto kritérií:
Strategie škol jsou uvedeny v některých případech v doslovném znění, avšak někdy výběrově, tj. pouze jako části vět, odstavců, výroků apod., případně jsou formulace upraveny pro potřeby tohoto materiálu.
Strategie jsou členěny podle toho, kterou z klíčových kompetencí rozvíjejí přednostně, je však zcela jasné, že jednotlivé výchovné a vzdělávací strategie směřují současně k několika klíčovým kompetencím. Členění v textu je proto pouze orientační a záleží na dohodě učitelů v rámci pedagogického sboru, ke které klíčové kompetenci konkrétní strategii využijí.
1. Strategie směřující ke kompetenci k učení:
2. Strategie směřující ke kompetenci k řešení problémů:
3. Strategie směřující ke kompetenci komunikativní:
4. Strategie směřující ke kompetenci sociální a personální:
5. Strategie směřující ke kompetenci občanské:
6. Strategie směřující ke kompetenci pracovní:
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.