Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
základní umělecké vzdělávání
>
Hudební obor
>
Hudební interpretace a tvorba
>
Sborový zpěv
>
Očekávané výstupy 7. ročníku I. stupně
>
čistě intonuje svůj part ve vícehlase s instrumentálním doprovodem
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Vzdělávací obor
Všechny
Hudební obor
Výtvarný obor
Taneční obor
Literárně-dramatický obor
Vzdělávací oblast
Všechny
Hudební interpretace a tvorba
Recepce a reflexe hudby
Vzdělávací zaměření
Všechny
Hra na klávesové nástroje
Hra na smyčcové nástroje
Hra na dechové nástroje
Hra na strunné nástroje
Hra na bicí nástroje
Sólový zpěv
Sborový zpěv
Elektronické zpracování hudby a zvuková tvorba
Hra na akordeon
Hra na cimbál
Hra na dudy
Skladba
Stupeň základního vzdělání
Všechny
Očekávané výstupy 7. ročníku i. stupně
Očekávané výstupy 4. ročníku ii. stupně
Očekávaný výstup
Všechny
Ovládá základy dechové techniky, měkké nasazení tónu, zásady správné artikulace a hlasové kultury
Využívá rozšířený hlasový rozsah a podle svých možností vyrovnané hlasové rejstříky
Rozlišuje kultivovaný projev, hudební frázi a kantilénu
Čistě intonuje svůj part ve vícehlase s instrumentálním doprovodem
Orientuje se ve struktuře sborové partitury
Pracuje s větším rozsahem dynamiky
Je seznámen s vhodnou interpretací skladeb nejrůznějších období, rozpozná ji ve vybraných hudebních ukázkách a podle vyspělosti ji uplatňuje ve svém hudebním projevu
S jistotou reaguje na dirigentská gesta
Vnímá vyváženost jednotlivých hlasů při realizaci sborové skladby
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(1)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
1
z
1
položek
Zpět
1
Další
Základní umělecké vzdělávání
7. 6. 2016
0x
22294x
Živly – stínové divadlo
Článek popisuje zkušenost s mezioborovou spoluprací výtvarného a hudebního oboru ZUŠ při přípravě a prezentaci stínového divadla.
Zobrazeno
1
z
1
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky