Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „výzkum“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (120)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 120 položek
Základní vzdělávání Spomocník
8. 4. 2024 0x 1031x
Má být AI pro učitele podpůrná či nahrazující?
Zpráva o tom, jak vidí aktuální vývoj AI ve vzdělávání špičková cambridžsko-harvardská výzkumnice zabývající se online výukou Philippa Hardman.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 1. 2024 0x 1032x
Design vzdělávání s využitím AI podle Philippy Hardman
Zpráva o aktuálních výsledcích práce cambridžské a harvardské výzkumnice s 20letou zkušeností s online a hybridní výukou Philippy Hardman.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 6. 2023 0x 1734x
Díky technologiím musíme být bigramotní
Shrnutí výzkumných závěrů, které vedly profesorku UCLA Maryanne Wolf k zavedení pojmu bigramotnost, jež vyjadřuje potřebu specifických schopností v důsledku všudypřítomné existence digitálních…
Základní vzdělávání Spomocník
5. 6. 2023 0x 1593x
Kdy je technologie přínosná
Zpráva o závěrech výzkumnice University of Washington, která v dvojroli (je zároveň matkou) zkoumá, jak vhodným způsobem využívat digitální technologie tak, aby umocňovaly rozvoj dítěte.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 5. 2023 0x 1352x
Hattie vzal technologie na milost
Zpráva o nejnovějších závěrech super metaanalýzy výsledků vzdělávání, kterou publikoval známý australský profesor John Hattie.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 4. 2023 0x 1203x
Julianiho přehled nových výzkumů
Přehled osmi zajímavých výsledků výzkumů, které inspirovaly amerického odborníka na vzdělávací technologie A. J. Julianiho.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 1. 2023 0x 2481x
Budoucnost vzdělávání podle Googlu
Shrnutí obsahu výzkumné zprávy vypracované firmou Google na základě zjištění získaných od 94 odborníků z 24 zemí.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 3. 2022 0x 2087x
Je učení vidět? Polemika Johna Hattieho a Steena Larsena
Zpráva o polemice vyvolané profesorem filozofie Steenem Larsenem z dánské Aarhus University namířené proti hojně citovaným závěrům výzkumu světoznámého ředitele Melbourne Education Research Institute…
Základní vzdělávání Spomocník
21. 2. 2022 0x 1467x
Charta CHENINE
Zpráva o strategickém dokumentu ontarijského výzkumného centra zabývajícího se rozvojem technologických, pedagogických a kurikulárních inovací ve vzdělávání, který reaguje na dopady pandemie covid-19.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 12. 2021 1x 1884x
Velký přínos tvůrčího nezdaru
Zpráva o výsledcích výzkumu profesora švýcarské Eidgenössische Technische Hochschule Zürich Manu Kapura, který v rámci zavádění tvořivého myšlení do výuky propaguje metodiku tvůrčího nezdaru a…
Základní vzdělávání Spomocník
22. 11. 2021 0x 1685x
Americký výzkum aplikace AI ve školství
Zpráva o projektu americké Národní vědecko-technické nadace, který má za úkol vytvořit prostředí, v němž jsou umělou inteligencí podporovány konstruktivní výukové postupy – konkrétně kreativita při…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 9. 2021 0x 4561x
Digitální wellbeing OECD – závěry
Poslední díl třídílného seriálu mapujícího výsledky projektu OECD 21st Century Children shrnující závěry dvou dosud publikovaných studí zabývajících se digitálním wellbeingem a zdravím v souvislosti…
Zobrazeno 12 z 120 položek