NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Články s klíčovým slovem „učitelé“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
učitelé
Články
(96)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
96
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
8
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 12. 2024
0x
803x
AI a vyhoření učitelů
Jak může umělá inteligence předcházet vyhoření učitelů? A jak k němu naopak může přispět?
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 11. 2024
0x
1057x
20 zásadních technologických témat nejen pro diskuze se žáky
Jak zvýšit digitální kompetence generace Z a Alfa? Otevíráním aktuálních témat z oblasti využívání digitálních technologií a jejich následnou integrací do vzdělávání.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 10. 2024
0x
1535x
Potřebujeme odvážné mozky, ne líné tvůrce promptů
Kam až sahají rizika přílišného spoléhání se na AI? A proč se obracet na odborníky, kteří získávají rady od umělé inteligence, když od ní tyto odpovědi můžeme získat sami?
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 9. 2024
0x
1583x
Dalších 10 výzev pro nový školní rok
Volné pokračování článku 10 největších výzev pro nový školní rok, vydaného před rokem.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 6. 2024
0x
2095x
20 otázek, které by si měli pokládat učitelé v éře AI
Jak v éře AI i nadále zachovat nezastupitelnou roli učitelů? Například tak, že si právě učitelé odpoví na uvedené otázky.
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 6. 2024
0x
2572x
Jak nový ChatGPT Edu ovlivní vzdělávání?
Společnost OpenAI spustila ChatGPT Edu, cenově dostupné řešení svého nejnovějšího modelu GPT-4o, přizpůsobené potřebám vysokých škol. Jaké benefity univerzitám přináší? A jaké dopady bude mít na…
Základní vzdělávání
Spomocník
31. 5. 2024
0x
1588x
Pozitivní dopady sociálních médií na žáky z pohledu učitelů
Jak naše žáky lépe připravit na používání sociálních médií? Pro začátek stačí vidět jejich pozitivní dopady. Nedávno provedený průzkum jich odhalil celkem 15.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 5. 2024
0x
2442x
Měli by učitelé uvádět, kdy použili AI?
Jak se na AI transparentnost ze strany učitelů dívají samotní učitelé a odborná veřejnost? A co si o ní myslí žáci?
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 4. 2024
1x
5117x
15 tipů, jak na AI ve škole
Konkrétní doporučení, jak realizovat koncepční implementaci generativní umělé inteligence ve škole, která vycházejí ze zkušeností autora.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 3. 2024
0x
2407x
10 vlastností školních AI lídrů
Jaké vlastnosti by měli mít učitelé a všichni ti, kteří ve škole vedou vzdělávání v oblasti umělé inteligence? Stejné jako lídři, kteří řídí nasazení AI v byznysu.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 2. 2024
0x
3997x
To nepsal ChatGPT, ale já. A proč vám to mám dokazovat?
Co se stane, když vás někdo křivě obviní z AI plagiátorství? Příběh Elizabeth Wolkovich odkrývá komplexní problematiku generativní AI a je lekcí a zamyšlením nejen pro učitele.
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 9. 2023
0x
1534x
Videohry pro hledání cesty k sobě navzájem
Když se žáků zeptáte, jaké hrají videohry, a oni se pak zeptají, jaké hrajete vy, můžete tím rozehrát zajímavou hru s jasným, ale nevysloveným cílem.
Zobrazeno
12
z
96
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
8
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025