NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Články s klíčovým slovem „transformace“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
transformace
Články
(55)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
55
položek
Zpět
1
2
3
4
5
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 4. 2025
0x
552x
Jak učit s AI podle Spencera
Zpráva o tom, jak popisuje vzdělávací prostředí využívající umělou inteligenci známý americký expert John Spencer.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 9. 2024
0x
1547x
Je vývoj světa hra s konstantním součtem?
Informace o návrhu oxfordského vědce Davida Whita, který mění pohled na Bloomovu taxonomii vzdělávacích cílů v souvislosti s vývojem umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 5. 2024
1x
1563x
Tyranie naléhavosti
Zpráva o výzvě novozélandského experta na vzdělávací technologie Dereka Wenmotha zabývající se problematikou realizace změn přizpůsobujících školství budoucímu vývoji světa.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 10. 2023
0x
1618x
Nová monitorovací zpráva UNESCO o technologiích
Informace o závěrech aktuální zprávy UNESCO, jejíž název zní: Technology in education: a tool on whose terms?
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 1. 2023
0x
3270x
Budoucnost vzdělávání podle Googlu
Shrnutí obsahu výzkumné zprávy vypracované firmou Google na základě zjištění získaných od 94 odborníků z 24 zemí.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 1. 2023
0x
2244x
Proč je transformace obtížná?
Zpráva o reakci novozélandského experta na vzdělávací technologie Dereka Wenmotha na studii katarského think tanku WISE věnující se managementu transformace školství.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 9. 2022
2x
3530x
Proč ve školství přetrvávají snahy o rychlou změnu?
Zamyšlení nad problémy spojenými se snahou o rychlou transformaci školství postavené na názorech amerických odborníků publikovaných portálem TechLearning.
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 9. 2022
0x
3929x
Pedagogický pohled na SAMR model
Zpráva o výsledcích práce vědeckého pracovníka Center for Leadership in Education Erica Sheningera, který zkoumal souvislost relevance výuky se SAMR modelem integrace technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 8. 2022
0x
1969x
Aktuální scénáře budoucnosti školství
Zpráva o aktuálních předpovědích vývoje školství s náznakem potřeby strategického myšlení založená na materiálech OECD.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 7. 2022
1x
5043x
Převrácené čtyřrozměrné kurikulum
Malá studie představující výsledky práce specializovaného bostonského pracoviště (CCR) zabývajícího se definováním potřebných změn v kurikulu vyvolaných technologiemi ovlivněným vývojem světa.
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 11. 2021
0x
2335x
Digitální gramotnost jako katalyzátor systémových změn
Jsme na prahu velké revize kurikula, a tak možná bude užitečné, když si připomeneme, proč se o ní pokoušíme a jakým problémům musíme čelit.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 8. 2021
0x
4755x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle UNESCO
Informace o výzkumné zprávě UNESCO varující před přílišným optimismem při nekritickém zavádění vzdělávacích technologií.
Zobrazeno
12
z
55
položek
Zpět
1
2
3
4
5
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025