Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (5)
Zobrazení:
Zobrazeno 5 z 5 položek
Gymnaziální vzdělávání
24. 7. 2018 12x 24705x
Hrozba globálního oteplování – CLIL na 2. stupni ZŠ
Kroskurikulární CLIL projekt je výstupem mezinárodní spolupráce učitelů biologie, geologie a anglického jazyka. Projekt využívá prostředků ICT, které mohou být výzvou pro učitele cizích jazyků i…
Základní vzdělávání
19. 12. 2013 0x 9852x
Plánování a struktura CLIL hodin
Jedenáctá kapitola příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ v seriálu Implementace CLIL do české školy se věnuje plánování CLILu. Struktura hodiny CLIL vychází z charakteru integrované výuky a…
Základní vzdělávání
1. 7. 2013 0x 7640x
Pojetí, principy a cíle CLIL výuky
Tímto článkem otevíráme metodologii CLILu, která přispěje všem učitelům, kteří chtějí CLIL prakticky vyzkoušet ve svých hodinách. V deváté kapitole z příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. st. ZŠ se…
Základní vzdělávání
9. 9. 2011 0x 9253x
CLIL – Rozvíjení jazykových dovedností v odborném předmětu
Příspěvek je věnován provázanosti cílů CLIL hodiny a rozvoje čtyř dovedností cizího jazyka v odborném předmětu. Týká se jednak dovedností receptivních a jednak produktivních. Jsou nastíněny možnosti,…
Základní vzdělávání
2. 9. 2010 0x 15011x
Co je to scaffolding v CLILu?
Příspěvek volně navazuje na text uveřejněný na tomto portálu pod názvem Pojetí CLIL a bilingvní výuky. Konkrétně se tento příspěvek věnuje jedné z klíčových opor metody CLIL, scaffoldingu.
Zobrazeno 5 z 5 položek