Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (48)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 48 položek
Základní vzdělávání Spomocník
26. 7. 2022 1x 907x
Převrácené čtyřrozměrné kurikulum
Malá studie představující výsledky práce specializovaného bostonského pracoviště (CCR) zabývajícího se definováním potřebných změn v kurikulu vyvolaných technologiemi ovlivněným vývojem světa.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 5. 2022 0x 429x
Šest způsobů využití chatbotů Cocohub
Informace o současném vývoji výukových schopností chatbotů založená na zprávě izraelského startupu Cocohub.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 5. 2022 0x 643x
Převratná inovace Google učebny
Zpráva o přípravě nové funkce pro Google učebnu, která významně změní možnosti jejího využití.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 3. 2022 0x 423x
Kalifornský na kompetence orientovaný model
Informace o tom, jak se transformace výuky směrem ke kompetenčně orientovanému personalizovanému modelu s využitím technologií daří v jednom z nejvíce znevýhodněných kalifornských školských obvodů.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 9. 2021 0x 1458x
Staronový pohled na inteligentní výukové systémy
Aktuální pohled na vývoj minimálně 40 let existujícího pojmu „inteligentní výukový systém“ (intelligent tutoring system), který se v oblasti vzdělávacích technologií díky využití umělé inteligence…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 2. 2021 0x 1978x
Jak na hybridní výuku podle Spencera
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání Spomocník
16. 11. 2020 0x 1647x
Zpráva projektu Tomorrow s reakcí na pandemii
Zajímavá zjištění amerického tradičně značně velkého průzkumu využití vzdělávacích technologií u učitelů, žáků a rodičů, který reaguje na současnou situaci uzavření škol.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 8. 2020 0x 1553x
Rozpoznávání emocí jako nástroj učitele
Článek shrnuje nejnovější posun ve vývoji aplikací využívajících umělou inteligenci schopnou analyzovat emoce lidí, v našem případě žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 6. 2020 0x 9535x
10 způsobů, jak se o žáky zajímat online
O žáky se nestačí zajímat jen ve škole. Je potřeba se o ně zajímat také online. A tento zájem je mnohdy ještě důležitější než ten, který projevujeme při osobních setkáních s nimi. Jak konkrétně jej…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 5. 2020 1x 5576x
Mýtus meritokracie podle Education Elements
Příspěvek na základě materiálů americké poradenské agentury Education Elements vysvětluje, jak je důležité při zavádění technologiemi podporované personalizace věnovat pozornost zajištění nejen…
Základní vzdělávání Spomocník
14. 4. 2020 0x 2826x
Personalizace podle EdTechTeacher
Jak aktuální problematiku personalizace vidí představitelé EdTechTeacher, amerického sdružení zabývajícího se vzděláváním učitelů. Příspěvek obsahuje popis několika příkladů dobré praxe z USA.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2020 0x 2699x
Co to ta personalizace vlastně je?
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Zobrazeno 12 z 48 položek