Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (13)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 13 položek
Základní vzdělávání
15. 12. 2011 0x 16500x
Učit se jak se učit
RVP pro základní i gymnaziální vzdělávání považuje za jednu z klíčových kompetencí kompetenci k učení. Článek shrnuje problematiku učení, možnosti rozvoje učebních dovedností žáků v běžné vzdělávací…
Základní vzdělávání
13. 12. 2011 0x 6623x
Inventář znaků rozvojetvorného učení – Příběh
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových…
Základní vzdělávání
13. 12. 2011 0x 8611x
Inventář znaků rozvojetvorného učení – Kooperace
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových…
Základní vzdělávání
7. 12. 2011 0x 10427x
Inventář znaků rozvojetvorného učení – Zpětná vazba
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových…
Základní vzdělávání
6. 12. 2011 0x 5359x
Inventář znaků rozvojetvorného učení – Diskuse
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových…
Základní vzdělávání
6. 12. 2011 0x 6562x
Inventář znaků rozvojetvorného učení – Verbalizace
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových…
Základní vzdělávání
6. 12. 2011 0x 4727x
Inventář znaků rozvojetvorného učení – Mentální mapování
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznávání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních…
Základní vzdělávání
5. 12. 2011 0x 5285x
Inventář znaků rozvojetvorného učení – Smysl
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznávání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních…
Základní vzdělávání
5. 12. 2011 0x 5945x
Inventář znaků rozvojetvorného učení – Otázka
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznávání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních…
Základní vzdělávání
1. 12. 2011 0x 6553x
Inventář znaků rozvojetvorného učení – Pomoc
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových…
Základní vzdělávání
28. 11. 2011 0x 14260x
Inventář znaků rozvojetvorného učení – Sebereflexe, metakognice a autoregulace
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových…
Základní vzdělávání
23. 11. 2011 0x 4407x
Model rozvojetvorného školního učení – Diagnostika úkolové situace před jejím zadáním (PRE)
Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových…
Zobrazeno 12 z 13 položek