Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Články s klíčovým slovem „mozek“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(10)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
10
z
10
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 5. 2023
5x
2874x
Rizika vývoje AI podle Geoffreyho Hintona
Myšlenky známého počítačového vědce a odborníka na generativní AI, který nedávno opustil Google a zařadil se mezi skeptiky rozvoje umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 2. 2019
7x
8901x
Mění používání digitálních nástrojů náš mozek?
Seznámení s obsahem studie Eleny Pasquinelli vyšlé v Scientific American, která se zabývá vlivem technologií na dlouhodobé změny fungování lidského mozku.
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 3. 2018
11x
11672x
Deset klíčových objevů o učení
Přehled důležitých poznatků současné vědy, které se týkají učení, podle expertky americké firmy Brainscape Amandy Moritz-Saladino.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 7. 2017
8x
13747x
Kurz Learning How to Learn: Naučte se učit se
Zpráva o jednom z nejoblíbenějších MOOC kurzů Coursera, doplněná pozvánkou, je vodítkem k tomu, jak aplikovat nejnovější poznatky vědy pro zvýšení své schopnosti učit se.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 5. 2016
1x
8918x
Jak moderní svět ovlivňuje náš mozek
Pohled neurovědce Daniela J. Levitina (a nejen jeho) na vliv technologií, které mohou při špatném používání zapříčinit to, že je člověk a jeho práce méně efektivní.
Speciální vzdělávání
28. 11. 2013
0x
14120x
Trénujte si paměť
Máte dojem, že si méně pamatujete? Mozek je jako každý sval v našem těle. Také se dá trénovat. Jak na to radí kniha Trénujte si paměť. Najdete zde praktické návody na postupné zdokonalování naší…
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 10. 2011
14x
11855x
Jak Google ovlivňuje naši paměť
Zpráva o výzkumu psycholožky Betsy Sparrow z New Yorské Columbia University o tom, jak náš mozek reaguje na stálou dostupnost faktických informací uložených na internetu.
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 6. 2010
0x
2647x
Soustředění se v éře internetu
Komentář k článku v časopisu Respekt autora Petra Kočího, který předkládá polemiku na téma „Soustředění se v éře internetu stává luxusním zbožím“, v němž diskutuje vlastnosti síťové generace.
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 12. 2009
0x
5090x
Jak mozek vnímá naše „virtuální já“?
Článek informuje o výzkumu Kristiny Caudle zabývajícího se zkoumáním, do jaké míry uvažuje mozek o naší virtuální identitě stejným způsobem, jako o nás samotných.
Základní vzdělávání
Spomocník
13. 12. 2005
0x
8553x
Hry pomáhají dětem cvičit pozornost
Zpráva o výzkumu, který dokazuje, že pomocí speciálních počítačových her orientovaných na „trénování mozku" lze zlepšit schopnost dětí soustředit se.
Zobrazeno
10
z
10
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky