Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Články s klíčovým slovem „koncepce“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(12)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
12
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 8. 2021
0x
3320x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle UNESCO
Informace o výzkumné zprávě UNESCO varující před přílišným optimismem při nekritickém zavádění vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 3. 2021
2x
2961x
Od pedagogiky přes andragogiku k heutagogice
Základní informace o novém termínu označujícím koncepci související s pedagogikou i andragogikou, který se může možná stát označením nového vědeckého oboru.
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 8. 2014
11x
5831x
iTEC skončil – udělal z každé třídy třídu budoucnosti?
Informace o skončeném projektu EUN, jehož úspěšným cílem bylo ukázat účastníkům inovativní způsoby využití technologií ve výuce a neúspěšným ovlivnit ve stejném duchu celou koncepci resortu.
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 7. 2014
15x
13806x
Sedm mýtů o tabletech ve škole
Článek je dalším dílem seriálu o aktuálním zavádění tabletů do našich škol. Tentokrát se zabývá typickými případy nesprávného chápání této problematiky.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 6. 2014
5x
5812x
Koncepce školství v rychle se měnícím světě podle Britské Kolumbie
Akční plán transformace školství z dílny ministerstva školství kanadské Britské Kolumbie, který byl nastartován v letech 2012-13 a má plnit podobné cíle jako naše aktuální Strategie 2020. Pokusme se…
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 3. 2014
2x
8083x
Co je a co není integrace technologií do výuky
Článek přináší názorný popis rozdílu mezi tím, jak je integrace technologií v současné době vnímána většinou učitelů včetně ČŠI, a tím, jak by v souladu s vývojem světa kolem nás být vnímána měla.…
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 5. 2013
7x
10772x
ICT ve vzdělávání 2013 – nový průzkum Evropské komise
Přehledová informace o výsledcích prestižního výzkumu o využití vzdělávacích technologií ve všech státech EU, který realizovala Evropská komise.
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 2. 2013
11x
6781x
Neřízený proces zavádění ICT do výuky
Příspěvek rozebírá vybrané argumenty pro další zavádění digitálních technologií do edukační praxe a varuje před možnými negativními důsledky takového nesystematického a nepromyšleného procesu. Volá…
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 5. 2012
3x
11148x
Problémy standardizace podle Socola
Zpráva o mimořádně zajímavém americkém učiteli, který má co říci k problematice standardizace a ověřování výsledků výukového procesu. Jeho myšlenky jsou pro náš současný proces nastavování školské…
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 9. 2010
2x
8584x
Cyklus přednášek Technologie ve škole 21. století
Cyklus přednášek teoreticky se zabývající využitím vzdělávacích technologií s připravovaným pokračováním.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 3. 2009
0x
2159x
Technologická příprava budoucích učitelů v USA
Přehled programů podporujících praktickou schopnost učitelů pracovat s technologiemi na národní úrovni v USA.
Základní vzdělávání
22. 11. 2005
0x
5809x
Standardy pro všeobecné technické vzdělávání - americká zkušenost
Příspěvek představuje aktuální vzdělávací dokument <i>Standards for Technological Literacy</i> (Standardy pro všeobecné technické vzdělávání), který byl vytvořen odborným týmem v USA jako reakce na…
Zobrazeno
12
z
12
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky