NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Články s klíčovým slovem „hybridní vzdělávání“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
hybridní vzdělávání
Články
(7)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
7
z
7
položek
Zpět
1
Další
Gymnaziální vzdělávání
Spomocník
24. 11. 2021
3x
3658x
20 důvodů, proč se bráníme online výuce
Proč se bráníme online výuce? Důvodů lze najít hodně. Dokážeme najít i protiargumenty?
Základní vzdělávání
Spomocník
1. 9. 2021
0x
4749x
10 aspektů hybridního vzdělávání nejen pro Pokusné ověřování
Hybridní výuka se v novém školním roce nebude týkat jen škol zapojených do projektu Pokusné ověřování kombinovaného vzdělávání MŠMT. Učit hybridně budeme na všech školách. Jaký model přitom zvolíme,…
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 2. 2021
0x
5881x
Tři varianty hybridní školy
Nejlepší vzdělávání je to, které je personalizované. A to platí i v případě vzdělávání hybridního. Následující text nabízí konkrétní řešení, jak vytvořit hybridní školu s využitím modulového systému.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 9. 2020
0x
6751x
Jak učit hybridně – část 2.: kurzy pro učitele a podpora online výuky
V druhém dílu konkrétního návrhu realizace hybridní výuky se autor zaměřuje na přípravu učitelů a jejich podporu při přípravě online vzdělávacího prostředí.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 9. 2020
3x
8616x
Hybridní školní rok jako standard budoucího vzdělávání
Školní rok 2020/2021 je prvním hybridním školním rokem, ve kterém budeme plně integrovat online vzdělávání a kombinovat prezenční a distanční formy výuky. Přestože prezenční forma bude v budoucnu…
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 9. 2020
1x
9841x
Jak učit hybridně – část 1.: koncepce a příprava
Na otázku, jak učit hybridně, odpovídá autor konkrétním návrhem realizace této výuky ze své školy, kde ji pomáhá společně s dalšími kolegy a vedením implementovat.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 9. 2020
0x
7943x
10 důvodů, proč učit hybridně
I když se hybridní (kombinovaná) forma výuky jeví v současné koronavirové době jako nejvhodnější, přesto stojí za to položit si otázku, proč má smysl učit hybridně. Tento článek přináší hned 10…
Zobrazeno
7
z
7
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025