Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Články s klíčovým slovem „chatbot“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(14)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
14
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 2. 2024
2x
3818x
Devět způsobů využití AI ve vzdělávání
Zpráva o materiálu kanadského portálu Teachonline.ca, který přináší přehled možných způsobů využití umělé inteligence ve výuce.
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 11. 2023
0x
1990x
Jak vést žáky k AI transparentnosti
Co vede žáky k tomu, že nepřiznají používání generativní AI? A co udělat pro to, aby svůj přístup změnili?
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 10. 2023
11x
3967x
Základy lidské komunikace s nelidským partnerem aneb slovníček umělé inteligence
Téma umělé inteligence bude v tomto školním roce postupně a stále intenzivněji doléhat i do školní praxe, využívání nástrojů umělé inteligence žáky si budou učitelé stále více všímat a sami se budou…
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 2. 2023
2x
3381x
Když selže umělá inteligence
Zdá se, že umělou inteligenci chtějí v současnosti používat všichni. Má to ale háček, občas dělá chyby.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 2. 2023
0x
6248x
Student, který vytvořil detektor AI plagiátorství
Příběh o studentovi, který chtěl, aby lidé znali pravdu o původu textů, o tom, zda je napsal člověk, nebo umělá inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 5. 2022
0x
1158x
Šest způsobů využití chatbotů Cocohub
Informace o současném vývoji výukových schopností chatbotů založená na zprávě izraelského startupu Cocohub.
Gymnaziální vzdělávání
24. 3. 2022
0x
2589x
Chatboti jako vzdělávací nástroj: od frustrace k dobrému pocitu
Článek se věnuje problematice vývoje chatbotů. Nabízí základní typologii jejich edukační implementace a současně se soustředí na klíčovou část jejich návrhu, totiž na emoční design, který významným…
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 1. 2022
3x
4144x
Co dokážou současní AI tutoři?
Článek mapuje současný stav ve vývoji výukových aplikací využívajících umělou inteligenci.
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 3. 2021
0x
3617x
Může mrtvý profesor učit?
Zpráva o mediálně známém případu, kdy si student stěžoval na to, že ho učí mrtvý profesor a neodpovídá na jeho otázky. Celá věc má ale mnoho zajímavých konsekvencí.
Gymnaziální vzdělávání
10. 12. 2020
0x
6557x
Chatbot jako učitelův pomocník (nejen do online výuky)
Chatbot je nesporně zajímavým tématem do hodin informatiky, ale třeba i češtiny nebo uměnovědných předmětů, ale současně může být zajímavým pomocníkem pro učitele, nejen v době covidu-19 a online…
Gymnaziální vzdělávání
31. 3. 2020
0x
15039x
Využití chatbotů ve vzdělávání
Chatboti (konverzační agenti) jsou dnes poměrně standardní součástí fungování sociálních sítí nebo uživatelské podpory. Jejich tvorba může – ale také vůbec nemusí – vyžadovat znalosti programování.…
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 3. 2019
0x
8752x
Umělá inteligence ve školství a v práci učitele
Přehledový článek o významu a stavu využití umělé inteligence v našem školství.
Zobrazeno
12
z
14
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky