Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(35)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
35
položek
Zpět
1
2
3
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 12. 2022
0x
621x
Nekončete u umělé inteligence, začínejte u ní
Konec roku 2022 se nese ve znamení umělé inteligence, jejíž dokonalost dokáže děsit. Co to pro nás znamená? A co si z toho odnést do budoucna?
Předškolní vzdělávání
Spomocník
14. 12. 2022
1x
504x
Umělou inteligencí generované studentské práce
Zpráva o pokroku v oblasti podvádění při tvorbě na vlastním textu založených studentských prací s náznakem metodiky, jak se k tomu postavit z pohledu učitele.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 11. 2022
0x
417x
Virtuální osobnosti v Číně
Zpráva o rozvoji čínského průmyslu virtuálních osobností online, jež se bude v brzké době týkat i vzdělávání nejen v Číně.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 5. 2022
1x
826x
DigComp 2.2
Zpráva o nové verzi standardu digitálních kompetencí občanů EU – DigComp 2.2.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 5. 2022
0x
522x
Šest způsobů využití chatbotů Cocohub
Informace o současném vývoji výukových schopností chatbotů založená na zprávě izraelského startupu Cocohub.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 5. 2022
0x
796x
Převratná inovace Google učebny
Zpráva o přípravě nové funkce pro Google učebnu, která významně změní možnosti jejího využití.
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 2. 2022
0x
561x
AI ve vzdělávání: 3 x 3 rady Contact North
Zpráva o doporučení kanadské poradenské a výzkumné agentury Contact North, jehož snahou je nasměrovat využití umělé inteligence ve školství.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 1. 2022
3x
1013x
Co dokážou současní AI tutoři?
Článek mapuje současný stav ve vývoji výukových aplikací využívajících umělou inteligenci.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 1. 2022
0x
813x
PISA a umělá inteligence
Zpráva o programu vzdělávacího odboru OECD, který začal připravovat nástroje pro hodnocení úrovně transformace školství členských zemí, jejíž potřebu vyvolává vývoj umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 11. 2021
0x
904x
Americký výzkum aplikace AI ve školství
Zpráva o projektu americké Národní vědecko-technické nadace, který má za úkol vytvořit prostředí, v němž jsou umělou inteligencí podporovány konstruktivní výukové postupy – konkrétně kreativita při…
Gymnaziální vzdělávání
12. 10. 2021
0x
1905x
Zajímavé nástroje na práci s textem – podpora psaní
Článek se zaměřuje na nástroje na podporu psaní, především pak na ty, které nějakým technologicky zajímavým způsobem pracují s textem, jako jsou automatické překladače, nástroje na korektury,…
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 9. 2021
0x
1105x
Konstrukcionismus a umělá inteligence
Teoretický pohled na výuku rozvíjející informatické myšlení založený na zprávě dvou oxfordských vědců v souvislosti s integrací umělé inteligence ve formě strojového učení do výuky.
Zobrazeno
12
z
35
položek
Zpět
1
2
3
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky