Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Všechny články autora „Jaroslav Mašek“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(195)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
195
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
17
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 3. 2023
0x
362x
Kurz s drony #4: fotíme s drony ve škole
Ve čtvrté lekci tohoto kurzu se budeme věnovat fotografování s drony jako samostatné aktivitě, kterou můžeme se žáky ve škole realizovat.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 3. 2023
0x
628x
Lidské schopnosti jako klíč k budoucímu úspěchu
Proč mluvíme o lidských schopnostech, jak jsou důležité pro úspěch žáků a v čem jim mohou pomoci? A jakou váhu mají u profesí a zaměstnavatelů? A lze je získat výhradně pomocí technologií?
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 3. 2023
0x
469x
Kurz s drony #3: první let
Ve třetí lekci kurzu s drony se budeme věnovat registraci pilotů ve škole a prvním letům se žáky.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 3. 2023
0x
468x
Od Feedly k Artifactu aneb ukázka posunu v digitálních kompetencích
Nová sociální síť Artifact od spoluzakladatelů Instagramu vychází z myšlenky RSS a staví na modelu TikToku, který využívá obdobné metody strojového učení. Přestože existuje teprve krátce, už nyní se…
Gymnaziální vzdělávání
Spomocník
1. 3. 2023
0x
515x
Kurz s drony #2: předletová příprava
Ve druhé lekci kurzu s drony se budeme věnovat předletové přípravě jak učitelů, kteří kurz vedou, tak především žáků, kteří se s drony chystají létat.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 2. 2023
2x
857x
Když selže umělá inteligence
Zdá se, že umělou inteligenci chtějí v současnosti používat všichni. Má to ale háček, občas dělá chyby.
Gymnaziální vzdělávání
Spomocník
22. 2. 2023
0x
611x
Kurz s drony #1: teoretická příprava
V první lekci tohoto kurzu se detailně podíváme na základní pravidla létání s drony.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 2. 2023
0x
835x
Student, který vytvořil detektor AI plagiátorství
Příběh o studentovi, který chtěl, aby lidé znali pravdu o původu textů, o tom, zda je napsal člověk, nebo umělá inteligence.
Gymnaziální vzdělávání
Spomocník
27. 1. 2023
2x
692x
Generace Z skládá poklonu
Jak si teenageři mezi sebou skládají poklonu? Například prostřednictvím sociální sítě Gas. Jak tato síť funguje, proč je mezi středoškoláky tak populární a co vše lze z tohoto trendu vyčíst?
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 1. 2023
1x
776x
Od Inkscapu ke Canvě aneb ukázka posunu v digitálních kompetencích
Proč se stala Canva tak populární? Proč ji upřednostnit před jinými nástroji, jako jsou Inkscape nebo Adobe Illustrator? A jakým digitálním kompetencím nás může naučit?
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 1. 2023
0x
1042x
23 myšlenek pro rok 2023
Ohlédnutí za rokem 2022 prostřednictvím myšlenek publikovaných v článcích na Spomocníkovi.
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 12. 2022
0x
930x
Aplikace roku pro hledání cesty k sobě navzájem
Jaká je vaše aplikace roku? Co jste se pomocí ní naučili? A proč by o ní měli vědět ostatní? Tyto otázky jsem položil svým žákům. A jak to celé dopadlo, se dočtete v tomto článku.
Zobrazeno
12
z
195
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
17
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky