Domů > Odborné články > Všechny články autora „Martin Rusek“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (19)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 19 položek
Základní vzdělávání
17. 5. 2018 0x 15465x
Digitální technologie a výuka přírodních věd – na co se zaměřuje světový výzkum
Článek se věnuje možnostem rozvoje digitálních kompetencí žáků v rámci výuky přírodních věd. Předkládané informace jsou výsledkem analýzy odborných článků publikovaných na téma digitální kompetence v…
Základní vzdělávání
25. 11. 2015 0x 27510x
Kolik a čeho vlastně kupujeme?
Text je příspěvkem do seriálu Digitální technologie ve výuce přírodních věd. V úvodu otvírá problematiku ICT obecně, dále se stáčí již k výuce chemie. Pro širší možnost využití námětu učiteli jsou v…
Základní vzdělávání
7. 1. 2015 0x 10410x
Filtrace, aneb jak z výuky odfiltrovat neaktivizující metody
Příspěvek je návodem na činnostně pojatou výuku tématu filtrace. Aktivita je navržena v několika variantách v závislosti na vybavení školy i schopnosti žáků. Cílem je nabídnout učitelům námět na…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 5. 2012 12x 7970x
Kdy bude učení s mobilem běžné?
Článek shrnuje aktuální informace a výsledky výzkumů z oblasti výukového využití mobilních technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 4. 2012 13x 6812x
Projekt One Laptop per Child: nová zjištění, nové otázky
Zpráva o aktuálním vývoji projektu OLPC a pochybách, které ho provázejí.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 12. 2011 2x 5235x
Jak proměnit každou obrazovku v počítač?
Zpráva o zajímavé novince na trhu miniaturních počítačů, jež má potenciál posunout možnosti využití technologií ve školách.
Základní vzdělávání Spomocník
16. 11. 2011 2x 6787x
Kam až dosáhne kooperace?
2. díl ze seriálu článků, kterými autor v roli účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" reaguje na téma 5. lekce Teorie konektivismu a osobní vzdělávací prostředí, v jejímž rámci…
Základní vzdělávání Spomocník
14. 11. 2011 12x 9208x
Kooperující žák jako člen informační společnosti
1. díl ze seriálu článků, kterými autor v roli účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" reaguje na téma 5. lekce Teorie konektivismu a osobní vzdělávací prostředí, v jejímž rámci…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 8. 2011 0x 13079x
Mobilní telefony LEGÁLNĚ ve výuce
Zamyšlení nad možnostmi mobilních telefonů ve výuce v souvislosti s růstem jejich využívání žáky, jež se brzy bude blížit 1:1.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 10. 2010 2x 8875x
Kam až dohlédneme dírou ve zdi?
Druhý díl článku popisujícího dílo profesora Sugata Mitry, který dlouhodobě experimentuje se samostatným využitím počítačů dětmi za účelem poznávání. Tento díl se věnuje druhé fázi výzkumu, jež byla…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 10. 2010 0x 10575x
Co vidíme v díře ve zdi?
První díl článku popisujícího dílo profesora Sugata Mitry, který dlouhodobě experimentuje se samostatným využitím počítačů dětmi za účelem poznávání. Tento díl se věnuje počáteční fázi výzkumu v…
Základní vzdělávání Spomocník
27. 8. 2010 0x 2748x
Stane se televize užitečnou?
Zpráva o projektu EU s názvem Zdokonalené neomezené vzdělávání, který koordinovala ORT France a zaměřuje se na poskytování možností interaktivního vzdělávání prostřednictvím digitální televize.
Zobrazeno 12 z 19 položek