NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Všechny články autora „Bořivoj Brdička“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Články
(802)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
802
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
67
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 7. 2025
0x
281x
Hluboké učení podle Spencera
Zpráva o tom, jak vidí „hluboké učení“ lidí známý americký odborník na vzdělávací technologie John Spencer.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 6. 2025
0x
456x
Manifesto 25: plán nápravy vzdělávání
Výzva Johna Moravce, která se snaží vytvořit komunitu aktivistů zapojujících se do transformace školství tak, aby bylo v souladu s vývojem světa a vlivem technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 6. 2025
0x
502x
Jak na distanční výuku v éře AI agentů
Informace o tom, jak se podle americké expertky na online vzdělávání Philippy Hardman vyvíjí tato problematika v souvislosti s prudkým rozvojem umělé inteligence a využíváním AI agentů.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 6. 2025
0x
620x
Být člověkem v roce 2035
Zpráva o zajímavém výzkumu vědeckého centra americké Eton University, jehož cílem bylo předpovědět vývoj světa vlivem technologií a AI do roku 2035.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 6. 2025
0x
551x
Poslední zkouška lidskosti
Zpráva o projektu, jehož cílem je umocnění schopností velkých jazykových modelů AI na úroveň přesahující obecnou umělou inteligenci.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 6. 2025
0x
526x
David Wiley spojuje otevřené vzdělávání s AI a TPCK
Zpráva o zajímavém vývoji poznatků známého propagátora otevřených výukových zdrojů (OER) Davida Wileyho v souvislosti s aplikací velkých jazykových modelů (LLM), který vyústil v definování…
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 5. 2025
0x
572x
Jsme konečně na prahu revoluční změny ve vzdělávání?
Zpráva o vývoji poznatků známého duchovního otce konektivismu profesora George Siemense a o jeho spoluúčasti na založení startupu Matter and Space.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 5. 2025
0x
477x
Idea svobody v éře AI podle Audrey Watters
Zamyšlení nad současným vývojem demokracie pod vlivem technologií pohledem známé americké kurátorky EDTECH Audrey Watters.
Základní vzdělávání
Spomocník
12. 5. 2025
0x
851x
Jak má vypadat AI gramotnost, nechceme-li být ovlivňováni
Alarmující zpráva o vývoji v oblasti možného záměrného ovlivňování funkce LLM, vztahu k potřebné AI gramotnosti a možnému budoucímu vývoji.
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 5. 2025
0x
596x
Jak omezovat konspirační teorie pomocí AI
Zpráva o výzkumu amerických vědců, v němž se pokusili ověřit možnost využití AI k potlačování konspiračních teorií.
Základní vzdělávání
Spomocník
28. 4. 2025
0x
623x
Definice AGI podle Fadela
Informace o tom, jak si specifikaci přicházející obecné umělé inteligence představuje zakladatel bostonského Centra pro transformaci kurikula Charles Fadel.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 4. 2025
0x
630x
Tvořivé myšlení podle EUN
Zpráva o tom, jak metodiku tvořivého myšlení zpracoval kurz EUN Academy určený EdTech mentorům.
Zobrazeno
12
z
802
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
67
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025