Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Odborné články
>
Všechny články autora „Bořivoj Brdička“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Stupeň vzdělávání
Všechny
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Základní vzdělávání - lehké mentální postižení
Základní vzdělávání - středně těžké mentální postižení
Základní vzdělávání - těžké mentální postižení
Gymnaziální vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Základní umělecké vzdělávání
Odborné vzdělávání
Další
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Vyhledat
Smazat filtr
Články
(763)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
763
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
64
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 10. 2024
0x
113x
Udržitelnost z pohledu technologií
Zpráva o modulu kurzu EUN snažícího se pomoci učitelům orientovat v nadcházející digitální dekádě s cílem napomoci k tolik žádoucí udržitelnosti.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 9. 2024
0x
358x
Generativní přístup k výuce podle Hargadona
Zpráva o tom, co podle amerického experta na vzdělávací technologie znamená pojem „generativní výuka“.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 9. 2024
0x
397x
Jak věda ovlivňuje výuku podle Ofganga
Zpráva o tom, které výstupy pedagogické vědy považuje americký učitel a redaktor pedagogického zpravodajského webu Erik Ofgang za důležité.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 9. 2024
0x
482x
Microsoft pracuje na školském ekosystému
Zpráva o aktuálním vývoji nástrojů podporujících výuku z dílny Microsoftu.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 9. 2024
0x
925x
Je vývoj světa hra s konstantním součtem?
Informace o návrhu oxfordského vědce Davida Whita, který mění pohled na Bloomovu taxonomii vzdělávacích cílů v souvislosti s vývojem umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 9. 2024
0x
1174x
Zvítězí ve školách zákazy mobilů?
Zpráva o reakci brněnských vědců na jednoznačná tvrzení amerického psychologa Jonathana Haidta, který za příčinou zhoršujícího se duševního zdraví mládeže vidí technologie. V závěru je diskutován…
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 8. 2024
0x
712x
Nejlepší výukové aplikace podle Common Sense
Informace o tom, které výukové aplikace vyhodnocuje známá americká neziskovka Common Sense jako nejlepší.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 6. 2024
0x
994x
Digitální budoucnost podle UNESCO
Zpráva o semináři UNESCO, která naznačuje, jaký vztah má tato mezinárodní organizace k využití technologií ve vzdělávání.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 6. 2024
1x
945x
Digitální inteligence podle DQ Institute
Informace o existenci mezinárodně certifikovaných standardů digitální inteligence, které vytvořil DQ Institute spolupracující s významnými světovými institucemi.
Základní vzdělávání
Spomocník
10. 6. 2024
0x
1111x
Technologie s orientací na žáka
Informace o formách využití technologií k posílení orientace výuky na žáka inspirovaná prací odbornice na kurikulum firmy Nearpod Pamely Villalby.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 6. 2024
1x
1148x
AI resistentní, nebo AI kompatibilní?
Zamyšlení nad budoucím vývojem využití umělé inteligence ve výuce inspirované přednáškou amerického experta A. J. Julianiho.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 5. 2024
0x
869x
Caulfieldův model SIFT
Článek o metodice laterálního zkoumání informací vytvořené výzkumným pracovníkem University of Washington Mikem Caulfieldem, jež se stává základem digitální gramotnosti.
Zobrazeno
12
z
763
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
64
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky