Domů > Odborné články > Všechny články autora „Pavlína Hublová“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (332)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 332 položek
Gymnaziální vzdělávání
22. 9. 2015 0x 7720x
Fáze 3 – My společně jako občané – 2. část
Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita.…
Gymnaziální vzdělávání
16. 9. 2015 0x 5947x
Fáze 3 – My společně jako občané – 1. část
Cílem fáze 3 je zaměřit naši pozornost na širší společenství, jehož jsme součástí, a propojit s tímto tématem dosavadní poznatky a dovednosti. K označení společenství přitom využíváme pojmu komunita.…
Základní vzdělávání
14. 9. 2015 0x 8855x
Pracovní postup: Hrací kostka
Ukázka z příručky Práce se dřevem, která vznikla v rámci projektu Řemeslo má zlaté dno.
Základní vzdělávání
2. 9. 2015 0x 23077x
Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 4. část
Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále…
Základní vzdělávání
26. 8. 2015 0x 3616x
Systémová spojení: Spolupráce jako nástroj překonávání důsledků sociálního znevýhodnění ve vzdělávání
Představujeme ucelený pokus reflektovat potenciál spolupráce institucí při vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků na systémové úrovni. Hlavní ambicí publikace je přinést inspiraci školám, úřadům či…
Základní vzdělávání
25. 8. 2015 0x 10897x
Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 3. část
Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále…
Základní vzdělávání
18. 8. 2015 0x 17421x
Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 2. část
Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále…
Základní vzdělávání
12. 8. 2015 0x 34069x
Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 1. část
Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále…
Základní vzdělávání
5. 8. 2015 0x 32961x
Psychomotorická cvičení pro děti s ADHD – vhodné pro děti předškolního věku
Psychomotorická cvičení pomáhají rozvíjet senzomotorické vnímání (vizuální a taktilní), mají kladný vliv na pozornost, paměť a další psychické funkce, což vede ke zlepšení duševní rovnováhy člověka.…
Základní vzdělávání
4. 8. 2015 1x 20637x
Etická výchova: Metodiky, učebnice a pracovní listy pro ZŠ a nižší ročníky víceletých gymnázií
Předkládané soubory pracovních listů, metodik a učebnic etické výchovy je součástí učebnicové řady pro celé základní vzdělávání. Materiály vznikly v rámci projektu „Etická výchova a učebnice“,…
Základní vzdělávání
3. 8. 2015 0x 22204x
Psychomotorická cvičení pro děti s ADHD – vhodné pro žáky mladšího školního věku
Psychomotorická cvičení pomáhají rozvíjet senzomotorické vnímání (vizuální a taktilní), mají kladný vliv na pozornost, paměť a další psychické funkce, což vede ke zlepšení duševní rovnováhy člověka.…
Základní vzdělávání
30. 7. 2015 0x 31392x
Hry pro začlenění dítěte do třídního kolektivu
Nezřídka se stává, že třídní kolektiv dítě s ADHD kvůli jeho projevům (často agresivním, neadekvátním) vyloučí a děti si s ním nechtějí hrát, sedět v lavici, být ve skupině při kolektivních…
Zobrazeno 12 z 332 položek