Minulý týden byla ve Skotsku zveřejněna studie zpracovávající výsledky žáků základních škol v přírodních vědách, přírodovědné gramotnosti a v základních dovednostech. Podle této zprávy dosahuje velmi málo žáků očekávané úrovně znalostí a pochopení přírodovědné problematiky, přičemž lepších výsledků dosahují žáci nejnižších ročníků. Pro žáky všech ročníků společně platí, že prokazují větší míru přírodovědné gramotnosti než samotných znalostí a pochopení oboru. A právě pokud jde o stav přírodovědných znalostí a chápání přírodovědné problematiky, situace zůstává poslední čtyři roky stejně neuspokojivá. Další informace naleznete zde.
Článek je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR .
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.

Národní pedagogický institut České republiky © 2025