Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Vzdělávací oblast / Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
3219
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. Primárně poptáváme příspěvky z oblasti ICT a digitálních technologií.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Produktivní prostředí podle H. Marshall

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Příspěvek poodhaluje, jak metodiku převráceného učení aplikuje ve svých kurzech profesorka H. Marshall z Long Island University ve státě New York.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 11. 05. 2020, zhlédnuto 532x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Nápady pro uplatnění environmentální výchovy v matematice na druhém stupni ZŠ – 1. částIkona inspirace

    Článek se zaměřuje na obsahovou komplementaritu vyučovacího předmětu matematiky a průřezového tématu environmentální výchovy. Vyučovací předmět a průřezové téma se mohou potkávat (a obsahově doplňovat) v textu vhodně sestavených slovních úloh. V rámci tohoto textu se zaměřuji na úlohy o procentech.

    Zdeněk Hromádka, publikováno - 07. 05. 2020, zhlédnuto 903x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Rozvoj inkluzivního vzdělávání v MŠ

    Cílem projektu Komplexní program rozvoje inkluzivního vzdělávání v MŠ byl rozvoj inkluzivního a individualizovaného vzdělávání dětí předškolního věku a řešení problematiky sociálního začleňování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí s odlišného sociokulturního prostředí do mateřských škol, a to formou podpory vzájemného sdílení znalostí a zkušeností mateřských škol a vytvořením metodiky. Za klíčovou hodnotou projektu byla považována individualizace.

    Julie Mertlíková, publikováno - 06. 05. 2020, zhlédnuto 991x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    5 věcí, které udělejte pro zachování online vzdělávání po návratu do škol

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Má smysl zachovat online vzdělávání i po návratu do škol? A případně v jaké podobě? Tento článek je stejně tak zamyšlením jako návodem pro učitele a vedení škol, jak naložit s online vzděláváním po obnovení prezenční výuky.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 06. 05. 2020, zhlédnuto 2042x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona teoreticky

    Principy a cíle otevřeného vzděláváníIkona odbornost

    Otevřené vzdělávání představuje významný fenomén, který může do jisté míry změnit to, jak vzdělávání vypadá a funguje. Cílem článku je zasadit toto téma do širšího kontextu a ukázat k němu konkrétní projekty a zdroje, které jsou dostupné pro (především česky mluvícího) učitele a jeho konkrétní školní praxi.

    Michal Černý, publikováno - 05. 05. 2020, zhlédnuto 704x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.33335
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ