Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Vzdělávací oblast / Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
3007
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona prakticky

    Tvoříme Wikipedii – díl 1.: BETT aneb encyklopedické heslo v pěti bodechIkona inspirace

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    V prvním dílu tohoto seriálu se detailně podíváme na encyklopedické heslo na Wikipedii – jeho významnost, strukturu, obsah, styl a zdroje a společně vytvoříme či upravíme článek o mezinárodní vzdělávací události BETT.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 13. 02. 2019, zhlédnuto 707x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona teoreticky

    Nahrávání hudby na různých platformáchIkona odbornost

    Tento článek pojednává o vybraných online, mobilních a desktopových aplikacích pro úpravu zvuku zaměřených zejména na nahrávání a střih hudby. Hlavním cílem je tedy stručně popsat a recenzovat vybrané aplikace pro použití ve výuce.

    Mgr. Karel Šimeček, publikováno - 12. 02. 2019, zhlédnuto 482x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.75
  • Ikona informativni

    Na návštěvě v madridských školách

    V rámci programu Erasmus+ se tři zaměstnanci Základní školy a mateřské školy Parentes Praha zúčastnili týdenního stínování v madridských školách. Sbírali zkušenosti především z oblasti neurodidaktiky – psychomotoriky a usnadnění přechodu dětí z MŠ do ZŠ. Autorem samotného článku je učitelka ZŠ Mgr. Ludmila Poláková.

    Veronika Rybníčková, publikováno - 12. 02. 2019, zhlédnuto 451x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona prakticky

    Mé příjmeníIkona zkusenost

    Aktivita podporuje rozvoj gramotnosti čtenářské, matematické i digitální. Žáci využijí všech dostupných zdrojů – a to jak v tištěné, tak elektronické podobě. Pak porovnají důvěryhodnost jednotlivých zdrojů, a se získanými informacemi dle pokynů v pracovním listu pracují. Článek vznikl v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ). Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání.

    Mgr. Ivana Kolářová, publikováno - 11. 02. 2019, zhlédnuto 437x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona prakticky

    Mnich a jeptiškaIkona zkusenost

    Námět do výuky rozvíjející digitální gramotnost v hodinách českého jazyka. Pomocí dostupných zdrojů žáci získají potřebné informace pro práci s textem. Článek vznikl v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ). Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání.

    Mgr. Ivana Kolářová, publikováno - 11. 02. 2019, zhlédnuto 381x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Uživatel: E Kocourek
    k článku: BYOD, ano či ne?
    autora: Pavel Bárta   vložen: 23. 02. 2019

    Závěr článku je vynikající, a celý článek je pěkný. Využití prohlížeče při práci se zařízeními BYOD je...

  • Uživatel: E Kocourek
    k článku: Třídní učitel 2.0 – díl 1.: e-mail
    autora: Jaroslav Mašek   vložen: 23. 02. 2019

    Žádná komunikace po soukromých e-mailech, píše se v článku a připadá mi to zdůrazněné. Hraje to nějakou...

  • Uživatel: Bořivoj Brdička
    k článku: Kurz Learning How to Learn: Naučte se učit se
    autora: Marek Lisý   vložen: 22. 02. 2019

    Barbara Oakley je skutečně skvělou učitelkou. V následujícím článku poodhaluje svou historii a ukazuje,...

  • Mění používání digitálních nástrojů náš mozek?
    autor: Ondřej Černý   vložen: 07. 02. 2019

    Seznámení s obsahem studie Eleny Pasquinelli vyšlé v Scientific American, která se zabývá vlivem technologií...

  • Vzdělávání bez předsudků
    autor: Jan Konopásek   vložen: 03. 12. 2018

    Začleňování dětí se speciálními potřebami ve vzdělávání se stává novým standardem. Zamýšlím se nad touto...

  • 20 největších inspirátorů roku 2018
    autor: Jaroslav Mašek   vložen: 09. 01. 2019

    Článek představuje 20 největších inspirátorů autora pro rok 2018 včetně důvodů, proč jsou tito lidé pro...