Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Vzdělávací oblast / Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
3041
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Jak na začátku založit žákovský parlament?

    Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. První rok fungování anebo přestavba stávajícího parlamentu má v sobě obsaženy konkrétní milníky. Když je hned na začátku zvládnete ošetřit, máte takřka vyhráno. Škola často parlament chce, ale neví, co pro jeho zdravé založení musí udělat. A právě o tom bude dnešní článek.

    Tomáš Hazlbauer, publikováno - 16. 04. 2019, zhlédnuto 498x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona prakticky

    Velikonoce s předškoláky IIkona inspiraceIkona strednedobe

    Příspěvek nabízí náměty pro velikonoční aktivity s předškoláky. Děti si užijí slalom s vejci, vláčkodráhohraní, práci s barvivy, zdobení vajec, skládačky v kinder vejci, tripexeso i třídění písmen.

    Petra Pšeničková, publikováno - 16. 04. 2019, zhlédnuto 527x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.75
  • Ikona informativni

    Jak mít žákovský parlament dlouhodobě a udržitelně?

    Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. V minulém textu jsme se věnovali tomu, jak vypadá funkční žákovský parlament. Když už se škola rozhodne, že parlament založí, na co si tedy má dát pozor? Co musí udělat pro to, aby parlament nevyhořel po jednom roce? Už v této fázi záleží, jak moc to vedení školy myslí s parlamentem vážně, jelikož už teď je potřeba dělat koncepční a citlivé kroky.

    Tomáš Hazlbauer, publikováno - 15. 04. 2019, zhlédnuto 490x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Neřešte zda, ale co děti s přístroji dělají

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Zpráva shrnující výsledky dvou výzkumů podporujících náš doporučovaný přístup k technologiím v rukou žáků. Jeden pochází z australské Queensland University of Technology, druhý z University of Oxford. Titulek říká vše.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 15. 04. 2019, zhlédnuto 850x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
  • Ikona informativni

    Jak vypadá funkční žákovský parlament?

    Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. Tentokrát se budeme věnovat populárnímu nástroji, se kterým se takřka každý už někdy setkal – žákovskému parlamentu. Ten ve školách mívá různou podobu i úroveň, a tak se budeme věnovat hlavně tomu, co vlastně je žákovský parlament jako vzdělávací nástroj a co všechno má vliv na to, aby nebyl formální, ale byl funkční.

    Tomáš Hazlbauer, publikováno - 11. 04. 2019, zhlédnuto 616x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • BYOD, ano či ne?
    autor: Pavel Bárta   vložen: 21. 02. 2019

    Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce...

  • Mění používání digitálních nástrojů náš mozek?
    autor: Ondřej Černý   vložen: 07. 02. 2019

    Seznámení s obsahem studie Eleny Pasquinelli vyšlé v Scientific American, která se zabývá vlivem technologií...

  • Digitální wellbeing na Future Learn
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 04. 03. 2019

    Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný...