Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Vzdělávací oblast / Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
3236
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

přijímáme příspěvky do modulu Články, primárně jsou poptávány materiály na výuku ICT.
 
Váš tým Metodického portálu RVP.CZ

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Wellbeing podle Common Sense

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Zpráva o studii neziskové americké agentury Common Sense zabývající se souvislostí duševního zdraví s využíváním digitálních technologií mladými lidmi.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 07. 09. 2020, zhlédnuto 560x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Platformy a systémy pro školní komunikaci a spolupráciIkona zkusenost

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Studie shrnující vlastnosti nástrojů pro podporu výuky prostřednictvím technologií (hybridní, distanční, na dálku), které by měly být součástí v praxi používané jednotné školní platformy. Jedná se o znalosti, bez nichž se neobejde žádný školní ICT metodik, a v naší současné situaci se hodí i všem učitelům.

    Ondřej Neumajer, publikováno - 04. 09. 2020, zhlédnuto 1656x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona teoreticky

    Digitální technologie jako podpůrné opatření ve vzdělávání žáků se SVP a nadaných (2. část)Ikona odbornost

    Žákům, kteří to potřebují, je státem poskytována podpora spočívající ve využití speciální učební pomůcky, kompenzační pomůcky nebo speciálního softwarového vybavení. Seznam těchto podpůrných opatření souvisejících s využitím digitálních technologií poskytuje platná školská legislativa. Konkrétní řešení se liší podle druhu znevýhodnění a jeho závažnosti a je žákovi poskytnuto na základě doporučení školského poradenského zařízení. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR).

    PhDr. Renata Votavová, publikováno - 03. 09. 2020, zhlédnuto 1163x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona teoreticky

    Jak a proč natáčet videa do výukyIkona odbornost

    Článek nabízí základní vhled do natáčení videí ve školní praxi. Nabízí přehled kroků, které musíme uvážit, pokud chceme videoobsah připravit a tvořit. Prochází fází plánů, přípravy natáčení, vlastní tvorby a postprodukce. Speciální pozornost je zaměřená na nástroje, které umožňují střih a úpravu videa.

    Michal Černý, publikováno - 03. 09. 2020, zhlédnuto 618x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.66665
  • Ikona teoreticky

    Digitální technologie jako podpůrné opatření ve vzdělávání žáků se SVP a nadaných (1. část)Ikona odbornost

    Žákům, kteří to potřebují, je státem poskytována podpora spočívající ve využití speciální učební pomůcky, kompenzační pomůcky nebo speciálního softwarového vybavení. Seznam těchto podpůrných opatření souvisejících s využitím digitálních technologií poskytuje platná školská legislativa. Konkrétní řešení se liší podle druhu znevýhodnění a jeho závažnosti a je žákovi poskytnuto na základě doporučení školského poradenského zařízení. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR).

    PhDr. Renata Votavová, publikováno - 03. 09. 2020, zhlédnuto 589x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Hybridní modely vzdělávání pro podzim 2020
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 24. 08. 2020

    Náznak možných řešení případných nutných opatření při očekávaném omezení docházky žáků do školy během...

  • Platformy a systémy pro školní komunikaci a spolup...
    autor: Ondřej Neumajer   vložen: 04. 09. 2020

    Studie shrnující vlastnosti nástrojů pro podporu výuky prostřednictvím technologií (hybridní, distanční,...

  • Pohádka o Červené Karkulce
    autor: Zuzana Tascas   vložen: 25. 08. 2020

    V krátkém článku Vám představuji ucelený blok aktivit založených na práci se základní pohádkou o Červené...