Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Vzdělávací oblast / Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
2905
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Gramotnosti.pro život – jak na gramotnosti ve školách

    Desítky učitelů a vzdělavatelů se 30. května 2018 setkalo na konferenci Gramotnosti.pro život na pražské Pedagogické fakultě. Jejím cílem bylo diskutovat a sdílet dobrou praxi aktivního zapojování gramotnosti do výuky. Konferenci uspořádal projekt Podpora práce učitelů (PPUČ) a představil tak i komunikační kampaň “Gramotnosti.pro život” se stejnojmenným webem. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání.

    Jan Žáček, publikováno - 29. 06. 2018, zhlédnuto 1084x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Zametat, či nezametat? Víme skutečně, co potřebují děti se sluchovým postižením?

    Článek se zamýšlí nad možnostmi vzdělávání dětí se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí a nabízí řešení pro učitele, kterým do třídy na 1. stupni ZŠ přichází žák s vadou sluchu.

    Marína Štibrányiová, publikováno - 28. 06. 2018, zhlédnuto 593x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona prakticky

    Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ IIkona zkusenost

    Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.

    Petr Němec, publikováno - 27. 06. 2018, zhlédnuto 611x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.5
  • Ikona prakticky

    Etické otázky ve sportu – the Summer Rio OlympicsIkona inspirace

    Cílem praktického výukového plánu je oživit si nejen jména sportovců, kteří reprezentovali ČR na letních olympijských hrách v Riu de Janeiru v r. 2016, ale také druhy sportů, které jsou jejich doživotní vášní. Věnuje se tématu sportovců-uprchlíků, zamýšlí se nad podvody ve sportu v mezinárodním měřítku, které prosákly i do nejdůležitějšího sportovního klání na světě – na olympiádu. Námět do výuky se snaží procvičit receptivní i produktivní dovednosti, využívá reálné sportovní informace zveřejněné BBC, časopisem the Guardian i olympijským výborem.

    Tereza Šmídová, publikováno - 26. 06. 2018, zhlédnuto 438x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Kaizena – nástroj pro zpětnou vazbu

    Článek popisuje funkce nástroje Kaizena a jeho možnosti využití ve výuce.

    Nikola Laporčáková, publikováno - 25. 06. 2018, zhlédnuto 563x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Hrozba globálního oteplování – CLIL na 2. stupni ZŠ...
    autor: Tereza Šmídová   vložen: 24. 07. 2018

    "Kroskurikulární CLIL projekt je výstupem mezinárodní spolupráce učitelů biologie, geologie a anglického..."

  • Škola jako místo pro práci
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 11. 06. 2018

    "Zpráva o mé účasti na akci EUN doprovázející publikování výzkumné zprávy o zavádění na tvorbu orientovaných..."

  • Boti v roli výukových asistentů
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 04. 06. 2018

    "Článek popisuje současné možnosti aplikace umělé inteligence se schopností hlubokého učení v roli výukových..."