Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
944
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona prakticky

    Zeměpisné souřadnice – rovnoběžkyIkona zkusenost

    Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu geografie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Zeměpisné souřadnice, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál překlenuje problematické chápání konstrukce rovnoběžek na kulové ploše. Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.

    Václav Duffek, publikováno - 17. 10. 2019, zhlédnuto 257x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona prakticky

    Zeměpisné souřadnice – poledníkyIkona zkusenost

    Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu geografie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Zeměpisné souřadnice, které byly zjištěny od učitelů napříč Českou republikou. V tomto případě materiál překlenuje problematické chápání konstrukce poledníků na kulové ploše. Obsahová správnost materiálu je garantována v rámci projektu Didaktika – Člověk a příroda A.

    Václav Duffek, publikováno - 16. 10. 2019, zhlédnuto 316x, počet komentářů: 1, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona prakticky

    Tvoříme Wikipedii – díl 6.: Dalších 5 kategorií článků k úpravám aneb když nevíte, kde začítIkona inspirace

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Psaní Wikipedie obvykle nezačíná vytvářením nových hesel, ale drobnějšími editacemi. V předchozích dílu tohoto seriálu jsme si představili prvních 5 kategorií článků vhodných pro první editace a dnes se podíváme na dalších 5.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 16. 10. 2019, zhlédnuto 302x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona teoreticky

    Kyberšikana v České republice a v zahraničíIkona odbornost

    Článek analyzuje definice kyberšikany a popisuje základní znaky kyberšikany. Zabývá se nejčastějšími projevy kyberšikany. Ve své stěžejní části článek přibližuje stav kyberšikany mezi mládeží v České republice a ve světě. Ve svém závěru článek popisuje aktivity, které může učitel využít ve výuce v rámci prevence kyberšikany.

    Lucie Zormanová, publikováno - 15. 10. 2019, zhlédnuto 230x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.16665
  • Ikona prakticky

    Typografická tvorba ve výtvarné výchově na ZŠIkona inspirace

    V článku autor seznamuje čtenáře s tím, jak ve výtvarné výchově pracuje s písmem. Žáci se v úvodu hodiny seznamují s významem písma v historickém kontextu a s některými typografickými pojmy. Poté vytvoří svůj vlastní osobitý styl písma, který je poté elektronicky zpracován, aby byl použitelný pro další tvorbu.

    Zdeněk Hromádka, publikováno - 14. 10. 2019, zhlédnuto 194x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.66665
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Školství v roce 2030
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 29. 08. 2019

    Informace o zajímavé zprávě HolonIQ Education in 2030, která používá pro předpovídání budoucnosti ty...

  • Možný způsob ověření znalostí (nejen) v regionálním...
    autor: Kamil Bujárek   vložen: 26. 09. 2019

    V níže uvedeném textu je navržena technika, jak smysluplně ověřit znalosti žáků způsobem s přidanou hodnotou...

  • Superhrdinové ve vaší tělocvičně
    autor: Adam Cvik   vložen: 25. 07. 2019

    Článek představuje možnost, jak motivovat žáky k pohybové aktivitě. Popsané činnosti využívají jako motiv...

  • Digitální stopa učitele – díl 2.: LinkedIn
    autor: Jaroslav Mašek   vložen: 25. 09. 2019

    Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální...

  • Možný způsob ověření znalostí (nejen) v regionálním...
    autor: Kamil Bujárek   vložen: 26. 09. 2019

    V níže uvedeném textu je navržena technika, jak smysluplně ověřit znalosti žáků způsobem s přidanou hodnotou...

  • Mike Walsh
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 23. 09. 2019

    Zpráva o známém expertovi na transformaci firem v prostředí internetem podporovaného globálního trhu,...