Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
270
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona prakticky

    Jídelníček v číslechIkona inspirace

    Úloha na rozvoj digitální, matematické ale i čtenářské gramotnosti, v níž si žáci sami vytvoří zdravý a vyvážený jídelníček na základě jimi nalezených hodnot různých potravin. Žáci si procvičí vyhledávání informací na internetu, práci s tabulkovým editorem, mohou využít i různé funkce na jednoduché spočítání požadovaných výživových hodnot a především se dozví, jaké potraviny jsou pro ně vhodné a v jakém množství. Článek vznikl v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ). Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání.

    Petr Polívka, publikováno - 18. 03. 2019, zhlédnuto 141x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Čínská cesta k umělým učitelům

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Popis aktivit čínské společnosti Squirrel AI, která je na nejlepší cestě nabídnout žákům aplikaci učící u zkoušek potřebné znalosti s pomocí umělé inteligence lépe než skutečný učitel.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 18. 03. 2019, zhlédnuto 264x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Hazardní hraní v počítačových hrách

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Článek přibližuje učitelům a rodičům problematiku sázení dětí a mladistvých prostřednictvím počítačových her.

    Martin Beneš, publikováno - 14. 03. 2019, zhlédnuto 783x, počet komentářů: 1, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
  • Ikona prakticky

    Environmentální vzdělávání a výuka venkuIkona inspirace

    Článek reflektuje současný trend v oblasti environmentálního vzdělávání „učení venku“. Po teoretickém úvodu seznamuje čtenáře s některými prvky učení venku, a to na základě zkušeností z praxe.

    Zdeněk Hromádka, publikováno - 13. 03. 2019, zhlédnuto 404x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.83335
  • Ikona prakticky

    Tvoříme Wikipedii – díl 2.: WTD aneb vytváříme článek překlademIkona inspirace

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    V druhém dílu tohoto seriálu se detailně podíváme na tvorbu encyklopedického hesla na Wikipedii pomocí překladu.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 13. 03. 2019, zhlédnuto 543x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • BYOD, ano či ne?
    autor: Pavel Bárta   vložen: 21. 02. 2019

    Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce...

  • Mění používání digitálních nástrojů náš mozek?
    autor: Ondřej Černý   vložen: 07. 02. 2019

    Seznámení s obsahem studie Eleny Pasquinelli vyšlé v Scientific American, která se zabývá vlivem technologií...

  • Digitální wellbeing na Future Learn
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 04. 03. 2019

    Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný...

  • BYOD, ano či ne?
    autor: Pavel Bárta   vložen: 21. 02. 2019

    Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce...

  • Třídní učitel 2.0 – díl 1.: e-mail
    autor: Jaroslav Mašek   vložen: 20. 02. 2019

    První díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie, se zaměřuje na e-mailovou komunikaci...

  • Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve...
    autor: Ondřej Neumajer   vložen: 28. 02. 2019

    Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy....