Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
267
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona prakticky

    Na vyjmenovaná slova zvesela – 1. dílIkona inspirace

    Příspěvek nabízí netradiční aktivity, které ulehčí seznámení s vyjmenovanými a příbuznými slovy po M. Žáci využívají hmatu, hry puzzle, zrakové fixace obrázků či slov.

    Petra Pšeničková, publikováno - 15. 08. 2018, zhlédnuto 361x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3
  • Ikona teoreticky

    SugestopedieIkona odbornost

    Článek seznamuje čtenáře se sugestopedií, jejími pozitivy, popisuje vznik metody, principy sugestopedie. Jedná se o metodu, která při učení využívá obě poloviny mozku, díky čemuž je kvalita osvojeného učiva vyšší.

    Lucie Zormanová, publikováno - 08. 08. 2018, zhlédnuto 372x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.5
  • Ikona teoreticky

    Jak na plagiátorství na ZŠ a SŠIkona odbornost

    Článek se zabývá základními možnostmi, jak může učitel odhalit plagiát v podobě textu a obrázku.

    Petr Němec, publikováno - 01. 08. 2018, zhlédnuto 578x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.5
  • Ikona informativni

    Ochrana súkromia študentov na sociálnych sieťach

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Zamyšlení nad tím, co pedagogům brání ve využití sociálních médií a jak by k nim měli přistupovat.

    Paulína Pélyová, publikováno - 30. 07. 2018, zhlédnuto 652x, počet komentářů: 2, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona prakticky

    Hrozba globálního oteplování – CLIL na 2. stupni ZŠ Ikona inspiraceIkona projekt

    Kroskurikulární CLIL projekt je výstupem mezinárodní spolupráce učitelů biologie, geologie a anglického jazyka. Projekt využívá prostředků ICT, které mohou být výzvou pro učitele cizích jazyků i odborného předmětu, a přináší přesah do environmentální výchovy.

    Tereza Šmídová, publikováno - 24. 07. 2018, zhlédnuto 669x, počet komentářů: 12, hodnocení: Hodnocení článku : 3.83335
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Hrozba globálního oteplování – CLIL na 2. stupni ZŠ...
    autor: Tereza Šmídová   vložen: 24. 07. 2018

    "Kroskurikulární CLIL projekt je výstupem mezinárodní spolupráce učitelů biologie, geologie a anglického..."

  • Škola jako místo pro práci
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 11. 06. 2018

    "Zpráva o mé účasti na akci EUN doprovázející publikování výzkumné zprávy o zavádění na tvorbu orientovaných..."

  • Boti v roli výukových asistentů
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 04. 06. 2018

    "Článek popisuje současné možnosti aplikace umělé inteligence se schopností hlubokého učení v roli výukových..."