Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
273
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Posviť si na budoucnost

    Podle zkušeností Informačně vzdělávacího střediska Plzeňského kraje (Info Kariéra) roste ochota zaměstnavatelů spolupracovat se školami. Nahrává tomu situace na trhu práce, kdy počet volných pracovních míst převyšuje počet nezaměstnaných a pracovníci chybí napříč všemi profesemi a obory. Část firem se dívá na školy pouze jako na přímý zdroj pracovní síly a na spolupráci jako na nábor. Stále více firem si ale uvědomuje, že spolupráce se školami je součástí společenské odpovědnosti a v dlouhodobé perspektivě se jim vždy vyplatí. Článek vznikl v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ). Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání.

    Petr Chaluš, publikováno - 14. 01. 2019, zhlédnuto 187x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Proč mobily ve škole používat

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Druhá část dvoudílné přehledové studie zkoumající důvody pro to, jak s mobily ve školách zacházet.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 14. 01. 2019, zhlédnuto 759x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona teoreticky

    Co nám říká minulost (2. část – Realizace)Ikona odbornost

    Čtenářská, matematická i digitální gramotnost se netýkají jen českého jazyka, matematiky a ICT, ale mohou (a měly by) prostupovat všemi oblastmi vzdělávání. Nechte se inspirovat námětem na rozvoj všech tří gramotností současně, přečtěte si, jak se s tématem „poprala“ vaše kolegyně z malotřídní školy v neobvyklé situaci, a odvažte se vyzkoušet si ho na vlastní kůži třeba ve vzdělávacím oboru Člověk a jeho svět. Náměty pro výuku v různých vyučovacích předmětech byly vytvořeny v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ), jehož realizátorem je Národní ústav pro vzdělávání.

    Simona Šedá, publikováno - 10. 01. 2019, zhlédnuto 329x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona teoreticky

    Co nám říká minulost (1. část – Námět)Ikona odbornost

    Čtenářská, matematická i digitální gramotnost se netýkají jen českého jazyka, matematiky a ICT, ale mohou (a měly by) prostupovat všemi oblastmi vzdělávání. Nechte se inspirovat námětem na rozvoj všech tří gramotností současně, přečtěte si, jak se s tématem „poprala“ vaše kolegyně z malotřídní školy v neobvyklé situaci, a odvažte se vyzkoušet si ho na vlastní kůži třeba ve vzdělávacím oboru Člověk a jeho svět. Náměty pro výuku v různých vyučovacích předmětech byly vytvořeny v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ), jehož realizátorem je Národní ústav pro vzdělávání.

    Simona Šedá, publikováno - 10. 01. 2019, zhlédnuto 364x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Výukové aktivity pro rozvoj čtenářské, matematické a digitální gramotnosti na 1. stupni ZŠ II.

    Seriál článků přináší učitelům další ukázky výukových aktivit, tentokrát na společné téma Znám místo, kde žiji, pomocí kterých lze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost na 1. stupni základní školy. Představované aktivity je s drobnými úpravami možné využít i pro žáky vyšších ročníků. Náměty pro výuku v různých vyučovacích předmětech byly vytvořeny v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ), jehož realizátorem je Národní ústav pro vzdělávání.

    Simona Šedá, publikováno - 10. 01. 2019, zhlédnuto 471x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Vzdělávání bez předsudků
    autor: Jan Konopásek   vložen: 03. 12. 2018

    "Začleňování dětí se speciálními potřebami ve vzdělávání se stává novým standardem. Zamýšlím se nad touto..."

  • Dokáže škola držet krok s technologiemi?
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 19. 11. 2018

    "Článek reflektuje pohled do budoucnosti jednoho z významných vývojářů digitálních počítačových systémů,..."

  • 20 největších inspirátorů roku 2018
    autor: Jaroslav Mašek   vložen: 09. 01. 2019

    "Článek představuje 20 největších inspirátorů autora pro rok 2018 včetně důvodů, proč jsou tito lidé pro..."