Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Kurikulum - část
Zvoleným kritériím odpovídá:
111
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    V Digicentru s Ozoboty

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    O dalším setkání v brněnském Digicentru, tentokrát s Hankou Šandovou a Ozoboty.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 12. 03. 2019, zhlédnuto 782x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona teoreticky

    Didaktická hra ve výuce přírodovědyIkona odbornost

    Příspěvek je založen na teoretických poznatcích týkajících se didaktické hry ve výuce. Čtenáři se seznámí s poznatky některých autorů, kteří se didaktickou hrou zabývali. V příspěvku je didaktická hra i předložena a čtenář se s ní může seznámit.

    Jan Šindelář, publikováno - 11. 03. 2019, zhlédnuto 484x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 2.16665
  • Ikona prakticky

    Prezentace obce netradičními prostředkyIkona inspirace

    Předkládaný text popisuje aktivitu navrženou pro naplnění oborových cílů vzdělávacích oblastí Informační a komunikační technologie a Člověk a jeho svět zaměřených na vyhledávání a zprostředkování informací a zkušeností, které se vztahují k místu, kde se nachází daná škola. Zároveň ukazuje možné využití potenciálu vzdělávacích obsahů obou vzdělávacích oblastí k rozvíjení digitální a čtenářské gramotnosti. Aktivita byla upravena a realizována pro podmínky malé vesnické školy. Text vznikl v rámci projektu PPUČ, financovaného z Evropských strukturálních a investičních fondů, který podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání (NÚV).

    Martin Müller, publikováno - 11. 03. 2019, zhlédnuto 519x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Digitální dissensus

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Výklad nového pojmu, který přesně vystihuje to, k čemu zvolna dospívá vývoj společnosti ve vyspělých, dosud demokratických zemích.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 11. 03. 2019, zhlédnuto 673x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Mendělejova periodická tabulka prvků slaví jubileum

    V roce 2019 si připomínáme 150. výročí Mendělejovy periodické tabulky prvků, která představuje vstupní bránu k základům chemie.

    Martina Černá, publikováno - 07. 03. 2019, zhlédnuto 442x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • BYOD, ano či ne?
    autor: Pavel Bárta   vložen: 21. 02. 2019

    Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce...

  • Mění používání digitálních nástrojů náš mozek?
    autor: Ondřej Černý   vložen: 07. 02. 2019

    Seznámení s obsahem studie Eleny Pasquinelli vyšlé v Scientific American, která se zabývá vlivem technologií...

  • Digitální wellbeing na Future Learn
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 04. 03. 2019

    Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný...

  • BYOD, ano či ne?
    autor: Pavel Bárta   vložen: 21. 02. 2019

    Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce...

  • Třídní učitel 2.0 – díl 1.: e-mail
    autor: Jaroslav Mašek   vložen: 20. 02. 2019

    První díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie, se zaměřuje na e-mailovou komunikaci...

  • Digitální wellbeing na Future Learn
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 04. 03. 2019

    Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný...