Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Informujeme - část
Zvoleným kritériím odpovídá:
1756
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

příjem materiálů do modulu Články byl dočasně pozastaven.

Děkujeme za pochopení.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona teoreticky

    TIO a reklamaIkona odbornost

    Příběh nabízí zamyšlení nad tématem přílišného nakupování a důležitosti kamarádských vztahů, nad využíváním a hodnotou starých věcí, nad lákavými prostředky reklamy i nad ekologií v Robosvětě. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR).

    Jitka Severinová, publikováno - 07. 08. 2020, zhlédnuto 203x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona teoreticky

    Formativní hodnoceníIkona odbornost

    Ve své diplomové práci jsem se zabývala nepříliš známým typem hodnocení, tzv. formativním hodnocením. Jelikož je problematika hodnocení stále diskutovaným tématem, rozhodla jsem se definici tohoto tématu vymezit i na Metodický portál RVP.CZ, aby tedy došlo k správnému osvojení tohoto typu hodnocení.

    Lucie Tůmová, publikováno - 06. 08. 2020, zhlédnuto 227x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.58335
  • Ikona teoreticky

    Digitální technologie ovlivňují vzdělávací obsah na 1. stupni (2. část) Ikona odbornost

    Text je součástí kolekce článků, které se věnují problematice využívání digitálních technologií v primárním vzdělávání. Zamýšlí se nad tím, které běžné aktivity vedou k rozvíjení digitální gramotnosti žáků a jakým způsobem digitální svět, ve kterém se žáci přirozeně pohybují, může ovlivňovat vzdělávací obsah a cíle výuky ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace, Člověk a jeho svět a Člověk a svět práce. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR).

    PhDr. Hana Havlínová Ph.D., publikováno - 29. 07. 2020, zhlédnuto 837x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Menšiny kolem nás

    Publikace je věnována národnostním menšinám, které žijí na území České republiky. Seznamuje čtenáře s tematikou vývoje národnostních menšin na našem území ve 20. století i na počátku 21. století. Zachycuje u každé národnostní menšiny její historii, tradice, zvyky i současný život. Prezentuje také významné osobnosti těchto národnostních menšin. Zabývá se rovněž spolkovým životem menšin. Nabízí u každé národnostní menšiny přehled informačních zdrojů.

    Petr Bednařík , publikováno - 27. 07. 2020, zhlédnuto 699x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona teoreticky

    TIO a aplikaceIkona odbornost

    Příběh ukazuje prospěšnost digitálních technologií a jejich využití v běžném životě. Ajťák Michal a robůtek TIO seznámí děti s výhodami některých aplikací a s pojmy jako například piktogramy a QR kód. Karetní hra „Černý Petr“ může dětem pomoci upevnit získané znalosti z příběhu a propojit je s jejich zkušenostmi. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní pedagogický institut České republiky (NPI ČR).

    Jitka Severinová, publikováno - 21. 07. 2020, zhlédnuto 1061x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • TIO a aplikace
    autor: Jitka Severinová   vložen: 21. 07. 2020

    Příběh ukazuje prospěšnost digitálních technologií a jejich využití v běžném životě. Ajťák Michal a robůtek...

  • Humor a covid-19
    autor: Vanda Vaníčková   vložen: 09. 07. 2020

    Výuková aktivita Humor a covid-19 je zaměřená na práci s humornými kolážemi a obrázky, které vznikly...

  • Digitální technologie na podporu učení žáků v heterogenní...
    autor: PhDr. Renata Votavová   vložen: 16. 07. 2020

    Příspěvek se zabývá tématem, jak napomoci procesu učení žáků, kteří se potkávají v heterogenní třídě....