Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Informujeme - část
Zvoleným kritériím odpovídá:
1600
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona teoreticky

    Hodnocení žáků-cizinců na ZŠ CurieIkona odbornost

    Na Základní škole náměstí Curieových v Praze se vzdělává velké množství žáků se speciálními vzdělávacími potřebami včetně žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Škola vypracovala vlastní systém vzdělávání, jehož důležitou součástí je i hodnocení. Článek popisuje, jak je hodnocení ukotveno v ŠVP, jak jsou žáci hodnoceni průběžně i na vysvědčení. Vše je doplněno o praktické ukázky.

    Jana Andrle, publikováno - 04. 03. 2019, zhlédnuto 489x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona prakticky

    Digitální wellbeing na Future LearnIkona zkusenost

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný prostřednictvím Future Learn.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 04. 03. 2019, zhlédnuto 1496x, počet komentářů: 5, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Mladší děti v MŠ – předčtenářská a předmatematická gramotnostIkona inspiraceIkona strednedobe

    Článek nabízí učitelům MŠ aktivity pro mladší děti. Děti budou skládat puzzle, hrát stínovanou i kelímkové pexeso. Rozmotají klubíčka vlny, posílí sluchovou paměť, seznámí se s aktivitou Člověče, nezlob se.

    Petra Pšeničková, publikováno - 28. 02. 2019, zhlédnuto 1098x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.16665
  • Ikona prakticky

    Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve tříděIkona inspirace

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.

    Ondřej Neumajer, publikováno - 28. 02. 2019, zhlédnuto 1542x, počet komentářů: 2, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona teoreticky

    Využití IKT v hodinách chemieIkona odbornost

    V rámci laboratorních prací z předmětu chemie, prováděných žáky, jsou využívány i prostředky informačních a komunikačních technologií. Žáci v průběhu laboratorních prací, kromě podkladů v sešitě a pracovních listech, používají i speciální programy. Tento příspěvek je zaměřen na využití programu ChemSketch v hodinách chemie, a to na příkladu konkrétní laboratorní práce. Článek vznikl v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ). Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy mateřských a základních škol v jejich snaze rozvíjet čtenářskou, matematickou a digitální gramotnost dětí a žáků. Jeho realizaci zajišťuje Národní ústav pro vzdělávání.

    Jiří Kutina, publikováno - 27. 02. 2019, zhlédnuto 839x, počet komentářů: 1, hodnocení: zatím nehodnoceno
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • BYOD, ano či ne?
    autor: Pavel Bárta   vložen: 21. 02. 2019

    Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce...

  • Mění používání digitálních nástrojů náš mozek?
    autor: Ondřej Černý   vložen: 07. 02. 2019

    Seznámení s obsahem studie Eleny Pasquinelli vyšlé v Scientific American, která se zabývá vlivem technologií...

  • Digitální wellbeing na Future Learn
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 04. 03. 2019

    Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný...

  • BYOD, ano či ne?
    autor: Pavel Bárta   vložen: 21. 02. 2019

    Zpráva o sérii pokusů s nasazením vlastních přístrojů (BYOD) do výuky odborných předmětů na průmyslovce...

  • Třídní učitel 2.0 – díl 1.: e-mail
    autor: Jaroslav Mašek   vložen: 20. 02. 2019

    První díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie, se zaměřuje na e-mailovou komunikaci...

  • Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve...
    autor: Ondřej Neumajer   vložen: 28. 02. 2019

    Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy....