Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Informujeme - část
Zvoleným kritériím odpovídá:
1676
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Personalizovaný systém Summit Learning

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Základní informace o vývoji personalizovaného systému řízení výuky Summit Learning a o tom, za jakých podmínek ho neziskovka TLP Education zdarma nabízí americkým školám.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 14. 10. 2019, zhlédnuto 326x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Chyby při využívání technologií ve výuce

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Článek popisuje několik nejdůležitějších chyb, kterých se učitelé dopouštějí při integraci technologií ve výuce.

    Ludmila Kovaříková, publikováno - 10. 10. 2019, zhlédnuto 631x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Uri Orlev: Běž, chlapče, běž (čtenářská dílna)Ikona inspirace

    S příběhem Srulika/Jurka se žáci přenesou do válečného Polska a spolu s ním zažívají dobrodružný boj o přežití. Dílna je zaměřena na příklady obětavé pomoci různých lidí – od Poláků po Němce. A zároveň ukazuje na to, že mnozí neměli problém dítě prodat či mu jinak ublížit. O textech diskutujeme, pokoušíme se o báseň (která je zároveň reflexí přečteného), tvoříme mapu příběhu, chvíli píšeme technikou volného psaní, které nám pomůže příběh uzavřít.

    Marcela Svejkovská, publikováno - 09. 10. 2019, zhlédnuto 465x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.66665
  • Ikona prakticky

    Jak (ne)používat technologie – díl 5.: PomodoroIkona zkusenost

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

    Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenosti přenáší na své žáky. Pátý díl je věnován technice Pomodoro.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 09. 10. 2019, zhlédnuto 516x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona teoreticky

    Významná výročí v roce 2019 – Člověk a svět práce: Svět práce a Baťovy principy v podpoře podnikavostiIkona odbornost

    Vzdělávací oblast Člověk a svět práce je spojena s klíčovou kompetencí k podnikavosti. Rozvoj podnikavosti, přístupu k podnikání a také finanční gramotnosti podporuje po celém světě mezinárodní společnost Junior Achievement, která letos oslavila 100 let od svého založení. V České republice je tato společnost spojena s Tomášem Baťou ml., který ji založil. Při této příležitosti je dobré si připomenout některé Baťovy principy.

    Ing. Kateřina Lichtenberková, publikováno - 08. 10. 2019, zhlédnuto 349x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Školství v roce 2030
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 29. 08. 2019

    Informace o zajímavé zprávě HolonIQ Education in 2030, která používá pro předpovídání budoucnosti ty...

  • Možný způsob ověření znalostí (nejen) v regionálním...
    autor: Kamil Bujárek   vložen: 26. 09. 2019

    V níže uvedeném textu je navržena technika, jak smysluplně ověřit znalosti žáků způsobem s přidanou hodnotou...

  • Superhrdinové ve vaší tělocvičně
    autor: Adam Cvik   vložen: 25. 07. 2019

    Článek představuje možnost, jak motivovat žáky k pohybové aktivitě. Popsané činnosti využívají jako motiv...

  • Digitální stopa učitele – díl 2.: LinkedIn
    autor: Jaroslav Mašek   vložen: 25. 09. 2019

    Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální...

  • Možný způsob ověření znalostí (nejen) v regionálním...
    autor: Kamil Bujárek   vložen: 26. 09. 2019

    V níže uvedeném textu je navržena technika, jak smysluplně ověřit znalosti žáků způsobem s přidanou hodnotou...

  • Mike Walsh
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 23. 09. 2019

    Zpráva o známém expertovi na transformaci firem v prostředí internetem podporovaného globálního trhu,...