Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Týden pro inkluzi - tělesná výchova
| Náměty na inkluzivní vyučování - 1. stupeň, vyučovací předmět tělesná výchova.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
30. 10. 2013 |
8920 |
Týden pro inkluzi - výtvarná a pracovní výchova, prvouka a canisterapie
| Námět na inkluzivní vyučování - 1. stupeň, vyučovací předměty výtvarná a pracovní výchova, prvouka a canisterapie.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
22. 10. 2013 |
13777 |
Zimní spánek zvířat
| Týdenní plán pro práci se středně těžce a těžce mentálně postiženými žáky ve speciální třídě. Všechny děti mají velice rády zvířata. Ještě raději mají napodobování jejich hlasů. S ohledem k možnostem a postižení žáků je tento článek seznamuje se zvířátky z lesa a jejich způsobem života.  | Michaela Krajská |
|
|
| |
|
10. 04. 2012 |
51422 |
Projekt – Letíme do Afriky
| Projekt „Letíme do Afriky“ v sobě propojuje dvě odlišná témata – je zaměřen na letadlo (dopravní prostředek) a na Afriku (zemi s odlišnou kulturou a s divokou faunou). Žáci prožívají roli posádky letadla a vydávají se na dalekou cestu z Prahy do Afriky, ovšem pouze v prostředí školní třídy. Žáci prostřednictvím zábavně-zážitkové formy propojují znalosti a dovednosti z jednotlivých předmětů a tak přirozenou cestou rozvíjí své klíčové kompetence.  | Lucie Knotová |
|
 |
| |
|
16. 02. 2011 |
17555 |
Pomůcka pro rozvoj koordinace ruka - oko, orientace.
| Tato pomůcka slouží k procvičování koordinace ruka – oko, jemné motoriky, orientace v prostoru i na ploše, k procvičování matematických pojmů: všechno – nic, více – méně, vedle, před – za.
 | Helena Belatková |
|
 |
| |
1 komentář |
15. 02. 2011 |
12528 |
Výchova ke zdraví na základní škole speciální
| V příspěvku se budeme zabývat výukou rodinné a sexuální výchovy u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální.  | Kateřina Vejsadová |
|
|
| |
|
09. 02. 2011 |
11166 |
Nejznámější média
| Mediální výchova na prvním a druhém stupni základní školy speciální - chápání podstaty mediálního sdělení.  | Miroslava Prchalová |
|
|
| |
|
04. 02. 2011 |
10052 |
Pedagogická intervence u žáka s kortikálním postižením zraku a mentálním postižením
| V tomto příspěvku je popsáno kortikální postižení zraku v kombinaci s mentálním postižením. Naleznete zde praktické pomůcky, které používáme při výuce žáků s takovýmto postižením.  | Lenka Džambiková |
|
|
| |
1 komentář |
26. 01. 2011 |
14279 |
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků základní školy speciální
| Příspěvek pojednává o formách alternativní a augmentativní komunikace v prostředí základní školy speciální a o jejím využití při výuce mentálně postižených žáků.  | Dagmar Duničková |
|
|
| |
1 komentář |
26. 01. 2011 |
20646 |
Cestování v MHD
| Nácvik cestování s žáky s mentálním postižením na základní škole speciální.  | Soňa Konečná |
|
|
| |
|
18. 01. 2011 |
11381 |