Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Projekt k Evropskému dni jazyků
| Tento projekt má za cíl ukázat žákům význam znalosti jazyků v praktickém životě. Žáci zpracují anketu, kterou pak následně vyhodnotí.  | Milena Jindrová |
|
|
| |
|
17. 12. 2009 |
6077 |
Tvorba internetového magazínu v mediální výchově
| Mediální výchovu lze pojmout různými způsoby. V současné době akcelerující online žurnalistiky není velký problém nechat žáky vytvořit a zpravovat vlastní online magazín či zpravodajský server. Článek naznačuje možnost výuky mediální výchovy netradičním, praktickým a snad i pro studenty obohacujícím způsobem.  | Michal Černý |
|
|
| |
|
03. 05. 2010 |
11725 |
Strukturovaný životopis – Curriculum vitae
| Žáci na základě smyšleného osudu fiktivní osoby, který sami ve skupinách vytvoří, zpracují strukturovaný životopis a žádost o zaměstnání.
 | Mgr. Zdeňka Strnádková |
|
 |
| |
|
20. 10. 2010 |
11966 |
Animační techniky digitálním fotoaparátem
| Příspěvek obsahuje praktický námět na výuku tematiky animačních technik digitálním fotoaparátem v rámci tematického okruhu Využití digitálních technologií. Námět je určen pro žáky 6.–9. třídy ZŠ. Časový rámec realizace tohoto námětu je jedna vyučovací hodina. Pracovní list pro učitele obsahuje řadu zajímavých informací pro výuku tematiky včetně praktických ilustračních obrázků. Pracovní listy pro žáky obsahují úkoly na procvičení tematiky, a to včetně návodných ilustrací.  | Mgr. Jan Krotký |
|
|
| |
1 komentář |
14. 01. 2011 |
10994 |
Chování v krizových situacích
| Námět pro náplň dne s integrovanou výukou, kde žáci procvičí poskytnutí první pomoci, chování v krizových situacích, řešení problémových úkolů. Den byl realizovaný v rámci pobytu ve škole v přírodě.  | Marie Magerová |
|
|
| |
|
15. 01. 2010 |
12429 |
Geologické éry
| Výuka geologických ér projektovou metodou.  | Jana Sochorová |
|
|
| |
|
17. 06. 2010 |
14253 |
Chronologická řada osobností biologie
| Chronologická řada osobností biologie je vhodný námět na zakončení učiva přírodopisu v 9. ročníku. Lze zde propojit znalosti z dalších přírodních i humanitních věd. Nenásilnou formou si žáci zopakují důležité historické mezníky, které propojí s významnými biologickými objevy.  | Jana Sochorová |
|
|
| |
|
01. 02. 2011 |
7243 |
Postavte si vlastní naučnou stezku
| Malá „kuchařka”, jak s dětmi vytvořit vlastní naučnou stezku. Autorka čerpá z osobních zkušeností z tvorby NS Thomayerovy sady v Praze-Libni.  | Dominika Dobrylovská |
|
|
| |
|
22. 06. 2010 |
12809 |
Gutenberg by se divil
| Využití školního rozhlasového vysílání při tvorbě ankety jako součást jazykové výchovy.  | Zuzana Zejdová |
|
|
| |
|
08. 09. 2008 |
10128 |
Knížky naší třídy
| Pomocí zajímavého nápadu se školními skřítky si žáci procvičili vytváření popisu.  | Zdena Effová |
|
|
| |
|
12. 03. 2007 |
10383 |