Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chronologická řada osobností biologie
| Chronologická řada osobností biologie je vhodný námět na zakončení učiva přírodopisu v 9. ročníku. Lze zde propojit znalosti z dalších přírodních i humanitních věd. Nenásilnou formou si žáci zopakují důležité historické mezníky, které propojí s významnými biologickými objevy.  | Jana Sochorová |
|
|
| |
|
01. 02. 2011 |
7242 |
Animační techniky digitálním fotoaparátem
| Příspěvek obsahuje praktický námět na výuku tematiky animačních technik digitálním fotoaparátem v rámci tematického okruhu Využití digitálních technologií. Námět je určen pro žáky 6.–9. třídy ZŠ. Časový rámec realizace tohoto námětu je jedna vyučovací hodina. Pracovní list pro učitele obsahuje řadu zajímavých informací pro výuku tematiky včetně praktických ilustračních obrázků. Pracovní listy pro žáky obsahují úkoly na procvičení tematiky, a to včetně návodných ilustrací.  | Mgr. Jan Krotký |
|
|
| |
1 komentář |
14. 01. 2011 |
10993 |
Strukturovaný životopis – Curriculum vitae
| Žáci na základě smyšleného osudu fiktivní osoby, který sami ve skupinách vytvoří, zpracují strukturovaný životopis a žádost o zaměstnání.
 | Mgr. Zdeňka Strnádková |
|
 |
| |
|
20. 10. 2010 |
11965 |
Postavte si vlastní naučnou stezku
| Malá „kuchařka”, jak s dětmi vytvořit vlastní naučnou stezku. Autorka čerpá z osobních zkušeností z tvorby NS Thomayerovy sady v Praze-Libni.  | Dominika Dobrylovská |
|
|
| |
|
22. 06. 2010 |
12809 |
Geologické éry
| Výuka geologických ér projektovou metodou.  | Jana Sochorová |
|
|
| |
|
17. 06. 2010 |
14252 |
Tvorba internetového magazínu v mediální výchově
| Mediální výchovu lze pojmout různými způsoby. V současné době akcelerující online žurnalistiky není velký problém nechat žáky vytvořit a zpravovat vlastní online magazín či zpravodajský server. Článek naznačuje možnost výuky mediální výchovy netradičním, praktickým a snad i pro studenty obohacujícím způsobem.  | Michal Černý |
|
|
| |
|
03. 05. 2010 |
11725 |
Chování v krizových situacích
| Námět pro náplň dne s integrovanou výukou, kde žáci procvičí poskytnutí první pomoci, chování v krizových situacích, řešení problémových úkolů. Den byl realizovaný v rámci pobytu ve škole v přírodě.  | Marie Magerová |
|
|
| |
|
15. 01. 2010 |
12428 |
Projekt k Evropskému dni jazyků
| Tento projekt má za cíl ukázat žákům význam znalosti jazyků v praktickém životě. Žáci zpracují anketu, kterou pak následně vyhodnotí.  | Milena Jindrová |
|
|
| |
|
17. 12. 2009 |
6077 |
Koučování při tvorbě školního časopisu
| Příspěvek byl připraven pro učitele, kteří pomáhají žákům s přípravou školního časopisu. Nabízíme několik aktivit, které autoři této publikace vyzkoušeli s žáky na semináři Tvorba školního časopisu a jež se jim osvědčily.  | Martin Orgoník |
|
|
| |
|
01. 12. 2008 |
12498 |
Gutenberg by se divil
| Využití školního rozhlasového vysílání při tvorbě ankety jako součást jazykové výchovy.  | Zuzana Zejdová |
|
|
| |
|
08. 09. 2008 |
10127 |