Strom podřazených průřez. témat
Tato kategorie nemá podřazená průřezová témata.
Výpis příspěvků podle: Průřezových témat
Seřadit dle: Podle názvu, Vzestupně
Motivační didaktická hra k práci při hodinách přírodopisu na ZŠ. Kromě samotné motivace slouží k upevňování znalostí z taxonomického řazení organismů. Rovněž může posloužit k opakování probrané látky.
Autor Tomáš Bartáček
Autorka nabízí postup, jak žáci mohou na základě svých zážitků a zkušeností tvořit barevné palety k jednotlivým ročním obdobím, a jak experimentovat s barvami.
Autor Jaroslava Trojanová
Žák chápe termíny jako rok, měsíc, zná názvy ročních období a měsíců.
Autor Lenka Schmuttermeierová
Jednoduchý pokus, při němž žáci poznávají důležitou vlastnost magnetů.
Autor Martin Macháček
Šetrný přístup k přírodě a životnímu prostředí začíná na konci našich paží. To, co můžeme plně ovlivňovat, je naše domácnost a to, jak v ní hospodaříme. Co s věcmi, které dosloužily? Hezká hra je: Dej to dál…
Autor Blanka Juránková
Článek volně navazuje na mé předchozí články věnované vztahu mezi předmětem fyzika a průřezovým tématem environmentální výchova. Tentokrát se zabývá závažnými environmentálními problémy spojenými s atmosférou (konkrétně s problematikou globálních změn klimatu).
Autor Zdeněk Hromádka
Výuka geologických ér projektovou metodou.
Autor Jana Sochorová
Příspěvek obsahuje pracovní listy (čtverce) pro skupinovou práci v 1. nebo 2. ročníku na téma Jarní rostliny.
Autor Pavla Schneiderová
Ukázka integrované výuky ve 4. ročníku základní školy. Téma hodiny se stalo východiskem pro zopakování a rozvíjení znalostí o přírodě a pro budování čtenářských, matematických i uměleckých dovedností.
Autor Hana Brožová
Námět na aktivity v hodinách zeměpisu, informatiky a pracovních činností, kdy si žáci mají zopakovat a ujasnit některé poznatky z meteorologie a klimatologie i pochopit, proč nastávají změny klimatu, popřípadě hledat řešení, jak tyto změny zpomalit.
Autor Mgr. Markéta Přibylová