Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Využití knoflíků na 1. stupni ZŠ
| Popis souborů témat, který navrhuje využití běžných knoflíků jako názorných pomůcek při edukaci žáků 2. ročníku ZŠ.  | Iva Burešová |
|
|
| |
|
04. 09. 2007 |
16750 |
Využití adaptovaných textů ve výuce češtiny pro cizince – text jako prostředek k osvojování a upevňování slovní zásoby
| Cílem tohoto příspěvku je poukázat na možnosti práce s adaptovaným textem tak, aby sloužil jako prostředek k osvojování, nácviku a upevňování slovní zásoby. Základem pro tuto práci je adaptace klasické pohádky, která se stala podkladem pro úlohy zaměřující se na rozvíjení aktivní, pasivní a potenciální slovní zásoby.  | Jarmila Karlovcová |
|
 |
| |
|
10. 02. 2011 |
8588 |
Výprava k prameni - části vodního toku
| 1. den: Umíme poslouchat vodu? (motivace žáků)
2. den: Naše výprava k prameni vodního toku (vyučování v přírodě mimo školní budovu)
3. den: Kudy teče náš vodní tok? (výroba posteru, makety)
4. den: Příběh našeho potoka (řeky)
5. den: Co známe o vodním toku? (shrnutí týdenního bloku)  | Helena Šimíčková |
|
|
| |
|
23. 11. 2004 |
5699 |
Výlety za poklady – víte, co je to Geocaching?
| Většina z nás ráda chodí do přírody – ať už na několikadenní túry do hor, nebo jen na krátké vycházky do okolí svého bydliště. Napadlo vás však, že v místech, která procházíte třeba i denně do práce, mohou být ukryté poklady? Tento článek má za úkol přiblížit relativně novou celosvětovou hru Geocaching (z angl. Geo-skrýše), jejíž součástí se snadno můžete stát i vy.  | Mgr. Kateřina Houšková |
|
|
| |
1 komentář |
20. 07. 2009 |
15491 |
Vyjmenovaná slova s interaktivní tabulí
| Inspirace pro učitele začínající s interaktivní tabulí. Jak můžeme zábavnou formou seznámit žáky s vyjmenovanými slovy, rozvíjet jejich slovní zásobu a zároveň je vést k využití moderní technologie i klasické knihy.  | Růžena Pekařová |
|
|
| |
1 komentář |
19. 05. 2008 |
54877 |
Vyjmenovaná slova
| Soubor pracovních listů, které učitel využije při vysvětlování významů některých vyjmenovaných slov.  | Pavlína Drtilová |
|
|
| |
|
20. 04. 2007 |
16266 |
Výhodnost investice do nákupu nového úspornějšího elektrického spotřebiče
| Při řešení úlohy žáci poznají, které parametry podmiňují ekonomickou výhodnost nákupu daného spotřebiče a naučí se vyčíslit návratnost investice do nového elektrického spotřebiče.  | Petr Jakeš |
|
|
| |
|
22. 10. 2008 |
5361 |
Vlastivědné bingo
| Procvičování vlastivědné tematiky aktivní formou.  | Iveta Buryanová |
|
|
| |
|
13. 03. 2009 |
6645 |
Už jste někdy viděli atom?
| Článek je popisem školní aktivity vytvořené na základě teorie z článku Co jsme poznali a kam míříme? Je návodem pro učitele fyziky nebo chemie – jak žákům uvést učivo částicového složení látek.  | Martin Rusek |
|
|
| |
25 komentářů |
11. 03. 2010 |
37826 |
Úvod k Evropě
| Příprava zaměřená na práci s prekoncepty spojenými s Evropou. Žáci srovnávají Evropu s již poznanými světadíly a seznamují se s jejím geografickým vymezením.  | Miroslav Soukup |
|
|
| |
|
08. 04. 2008 |
7680 |