Strom podřazených průřez. témat
Tato kategorie nemá podřazená průřezová témata.
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Náměty na inkluzivní vyučování - 1. stupeň, vyučovací předmět tělesná výchova.
Autor Michaela Krajská
Námět na inkluzivní vyučování - 1. stupeň, vyučovací předměty výtvarná a pracovní výchova, prvouka a canisterapie.
Autor Michaela Krajská
Týdenní plán pro práci se středně těžce a těžce mentálně postiženými žáky ve speciální třídě. Všechny děti mají velice rády zvířata. Ještě raději mají napodobování jejich hlasů. S ohledem k možnostem a postižení žáků je tento článek seznamuje se zvířátky z lesa a jejich způsobem života.
Autor Michaela Krajská
Projekt „Letíme do Afriky“ v sobě propojuje dvě odlišná témata – je zaměřen na letadlo (dopravní prostředek) a na Afriku (zemi s odlišnou kulturou a s divokou faunou). Žáci prožívají roli posádky letadla a vydávají se na dalekou cestu z Prahy do Afriky, ovšem pouze v prostředí školní třídy. Žáci prostřednictvím zábavně-zážitkové formy propojují znalosti a dovednosti z jednotlivých předmětů a tak přirozenou cestou rozvíjí své klíčové kompetence.
Autor Lucie Knotová
V příspěvku se budeme zabývat výukou rodinné a sexuální výchovy u žáků s mentálním postižením na základní škole speciální.
Autor Kateřina Vejsadová
V tomto příspěvku je popsáno kortikální postižení zraku v kombinaci s mentálním postižením. Naleznete zde praktické pomůcky, které používáme při výuce žáků s takovýmto postižením.
Autor Lenka Džambiková
Příspěvek pojednává o formách alternativní a augmentativní komunikace v prostředí základní školy speciální a o jejím využití při výuce mentálně postižených žáků.
Autor Dagmar Duničková
Nácvik cestování s žáky s mentálním postižením na základní škole speciální.
Autor Soňa Konečná
Základní seznámení s konceptem bazální stimulace.
Autor Daniela Tájková
Příspěvek se zabývá hiporehabilitací jako předmětem speciálně pedagogické péče o středně těžce až těžce mentálně postižené žáky v základní škole speciální v Novém Jičíně.
Autor Irena Dudková