Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tvar Země, zeměpisné souřadnice
| Pracovní list charakterizuje tvar a velikost zemského tělesa a popisuje zeměpisné souřadnice.  | Miloš Bukáček |
|
|
| |
|
01. 11. 2007 |
10405 |
Seznamovací tábor
| Základem dobré adaptace žáků v nové škole jsou první zážitky a sociální prostor pro navázání nových uspokojivých vztahů. V našem gymnáziu jsme vytvořili pětidenní program, který má za úkol připravit žáky pro vstup do nové školy. V příspěvku chci představit cíle, metody a konkrétní program seznamovacího tábora, který již pět let realizujeme.  | Pavel Motyčka |
|
|
| |
|
27. 07. 2007 |
10607 |
Moravská lidová zpěvnost v nových souvislostech – 1. část
| Příspěvek představuje ideová východiska a metodické přístupy uplatněné v projektu zaměřeném na poznávání a osvojování kořenů moravské lidové zpěvnosti. Toto směřování tak může být přínosným podnětem k dalším podobně zaměřeným pedagogickým aplikacím uskutečněným v rámci školní praxe.  | Petr Drkula |
|
|
| |
2 komentáře |
16. 09. 2010 |
10908 |
Hra Riskuj! na téma „p-prvky“
| Další sada otázek do hry Riskuj!, tentokrát na téma „p-prvky“. Jedná se o aktivizující hru, která velkou měrou motivuje žáky k dalšímu získávání poznatků v oblasti Člověk a příroda.  | Alena Jedličková |
|
|
| |
|
04. 12. 2007 |
10922 |
Výchova k manželství a rodičovství
| Cyklus seminářů je určen pro všechny ročníky čtyřletého i osmiletého gymnázia. Prostřednictvím přednášek a diskusí si žáci pozitivně dotvářejí svůj hodnotový systém, učí se odpovědnosti za sebe i za své blízké a učí se chránit své zdraví.  | VÚP Praha |
|
|
| |
|
15. 09. 2008 |
11426 |
Moravská lidová zpěvnost v nových souvislostech – 2. část
| Příspěvek představuje ideová východiska a metodické přístupy uplatněné v projektu zaměřeném na poznávání a osvojování kořenů moravské lidové zpěvnosti. Toto směřování tak může být přínosným podnětem k dalším podobně zaměřeným pedagogickým aplikacím uskutečněným v rámci školní praxe.  | Petr Drkula |
|
|
| |
1 komentář |
17. 09. 2010 |
11833 |
Virtuální hospitace - Výtvarný obor: Rituál
| Žáci definují pojem rituál, vysvětlují jeho roli v životě člověka z hlediska historického i současného. Poté žáci realizují svůj vlastní rituál, např. formou výrazového tance. Tato virtuální hospitace byla natočena na výjezdním kurzu s názvem Hledání souvislostí.  | Mgr. Zuzana Kostincová |
|
|
| |
|
15. 09. 2010 |
12155 |
Virtuální hospitace - Občanský a společenskovědní základ: Feminismus
| Žáci se v hodině věnované feminismu proměňují v analytiky médií a ve společné diskusi vyhledávají genderové stereotypy v reklamách a ve svém životě.  | Mgr. Marek Fajfr |
|
|
| |
1 komentář |
04. 01. 2011 |
12166 |
Eulerova věta a mnohostěny
| Ověřování Eulerova vztahu pro mnohostěny, počet vrcholů, stěn a hran, podmíněnost platnosti vztahu a idea protipříkladu.  | Jan Houska |
|
|
| |
|
05. 12. 2007 |
12339 |
Sluneční soustava, vesmír
| Pracovní list se zabývá charakteristikou jednotlivých objektů Sluneční soustavy, stručně popisuje také hvězdy a vesmír.  | Miloš Bukáček |
|
|
| |
|
01. 11. 2007 |
12437 |