Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Článek předkládá ukázku zařazení prvků průřezového tématu environmentální výchovy do vyučování výtvarné výchovy. V textu je čtenář seznámen s problematikou environmentálně šetrného spotřebitele, konkrétně s tzv. ekoznačením výrobků a se způsobem, jak je možné pracovat s tímto tématem ve vyučování.
Autor Zdeněk Hromádka
Oděv a zdobení těla jsou viditelným a výmluvným vyjádřením osobnosti člověka, jsou způsobem jeho komunikace s okolním světem, projevem příslušnosti k určité sociální skupině, obrazem společnosti dané doby.
Cílem popisovaných lekcí je, aby žáci určitý vybraný módní styl objevovali především skrze vlastní praktickou zkušenost s vybíráním, kombinováním a uspořádáním prostředků pro daný módní styl typických.
Autor Mgr. J. Randáková, PaedDr. M. Pastorová
Článek nabízí dvě lekce ze seriálu Subjektivita a komunikace – propojování tematických okruhů: Moje jméno a moje abeceda.
Autor PaedDr. Markéta Pastorová, Mgr. Simona Svatošová
Vánoční ateliér pořádaný Muzeem skla a bižuterie v Jablonci nad Nisou koncem loňského roku nabídl kromě tradiční náplně, ve které je kladen důraz na zprostředkování aktivní tvorby spojené s osobním zážitkem, také nové pojetí v podobě „společného prožitku“. Muzeum tím představilo vlastní linii muzejních programů podporujících sociálně kulturní vazby.
Autor Jaroslava Vaňová
Článek popisuje projekt Základní školy Petřiny–sever, která se zapojila do akce Adopce na dálku® Arcidiecézní charity Praha.
Autor Zuzana Fojtíková
Soutěž "Co chci, aby moji rodiče věděli o drogách" zapojuje rodiče nenásilnou formou do školních preventivních programů a zároveň podporuje schopnosti, dovednosti a vědomosti dětí na úrovni prevence sociálně patologických jevů.
Autor Štěpánka Selingerová