Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > základní vzdělávání > Umění a kultura > 2. stupeň > Výtvarná výchova > porovnává na konkrétních příkladech různé...

Zobrazit na úvodní stránce článků

Strom podřazených oček. výstupů

Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Environmentální prvky ve výtvarné výchově – 1. část

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Článek předkládá ukázku zařazení prvků průřezového tématu environmentální výchovy do vyučování výtvarné výchovy. V textu je čtenář seznámen s problematikou environmentálně šetrného spotřebitele, konkrétně s tzv. ekoznačením výrobků a se způsobem, jak je možné pracovat s tímto tématem ve vyučování.
Autor Zdeněk Hromádka

CLIL: Teplé a studené barvy

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Výukový plán na téma Teplé a studené barvy podporuje činnostní učení a kreativitu při samostatné práci i práci ve skupině. Přináší integraci předmětů výtvarné výchovy s německým jazykem prostřednictvím metodologie CLILu. Je zařazen do seriálu CLIL v praxi na 2. st. ZŠ a můžete ho najít také v online publikaci Cizí předměty 2. st. základní školy prostřednictvím http://clil.nuv.cz.
Autor Mgr. Ivana Frýbová

Muzikoterapie – relaxace, kreativita a emocionalita hudby

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Inspirace pro vyučovací hodinu na téma „Hudební rozmanitosti“ zaměřená na Muzikoterapii. Lze ji využít jako blok vyučovacích hodin Muzikoterapie v rámci Hudební výchovy, ale také samostatně v dalších předmětech (Vv, Dv, Ov aj.).Inspirace může být využita také pro vyučovací hodinu/hodiny Muzikoterapie napříč průřezovým tématem Osobnostní a sociální výchova.
Autor Josef Vlach

Rada rozhoduje

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Náplní této lekce je diskutovat s žáky o vlastnostech etické reklamy. Po skončení lekce by měli žáci vědět, jaké jsou základní znaky neetické reklamy, a měli by se seznámit s postupy, jak se lze neetické reklamě bránit.
Autor Marek Mičienka
Celkem: 4