Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Cílem laboratorních prací bylo přiblížení učiva žákům ZŠ. Nedílnou součástí bylo zavedení předmětu mediální výchova a tvorba výukových filmů s chemickou tematikou.
Cílem práce pH bylo ověření teoretických vědomostí v praktické úloze, vyzkoušení práce s univerzálním indikátorovým papírkem, porovnání zbarvení papírku a přírodního barviva v různých prostředích, posílení jemné motoriky. Práce podporovala individuální badatelskou činnost žáků ZŠ.
Autor Martina Čáslavová
Laboratorní práce, které vzniky v rámci projektu, si kladly za cíl zkvalitnit práci v žákovských týmech, podpořit nadané děti v kolektivu. Dalším cílem bylo přiblížení přírodních věd humanitněji zaměřeným žákům. Nedílnou součástí bylo využití zaváděných výukových metod – čtenářská gramotnost, kritické myšlení, enviromentální výchova a podpora mezipředmětových vazeb. Cílem práce Kovy 2 bylo ověření několika základních fyzikálních a chemických vlastností kovů: vodivost, vzhled, hustotu, …, posílení jemné motoriky rukou při zapojování jednoduchého elektrického obvodu, spolupráce v týmu, společné plánování postupu, hledání řešení problému.
Autor Martina Čáslavová
Laboratorní práce, které vzniky v rámci projektu, si kladly za cíl zkvalitnit práci v žákovských týmech, podpořit nadané děti v kolektivu. Dalším cílem bylo přiblížení přírodních věd humanitněji zaměřeným žákům. Nedílnou součástí bylo využití zaváděných výukových metod – čtenářská gramotnost, kritické myšlení, enviromentální výchova a podpora mezipředmětových vazeb. Cílem práce Kovy 1 bylo ověření několika základních fyzikálních a chemických vlastností kovů: schopnost charakteristicky barvit plamen, vodivost, vzhled, hustotu atd., vyzkoušení práce s platinovým drátkem, dodržování přesného pracovního postupu, motivace žáků k chemii prostřednictvím atraktivního jednoduchého pokusu, který zvládnou provést sami.
Autor Martina Čáslavová
Laboratorní práce, které vzniky v rámci projektu, si kladly za cíl zkvalitnit práci v žákovských týmech, podpořit nadané děti v kolektivu. Dalším cílem bylo přiblížení přírodních věd humanitněji zaměřeným žákům. Nedílnou součástí bylo využití zaváděných výukových metod – čtenářská gramotnost, kritické myšlení, enviromentální výchova a podpora mezipředmětových vazeb.
Autor Martina Čáslavová
Články s touto problematikou na Metodickém portále chybí a je nutno říci, že zrakově postižených žáků integrovaných do běžných škol je možná více, než bychom si asi mysleli.
Autor Jiří Fuksa
Námět na chemický pokus, při kterém žáci pozorují, jak může změna pH půdy působit na mikroorganismy žijící v půdě, a tudíž i na úrodnost půdy.
Autor Markéta Přibylová
Příspěvek obsahuje úlohy ze srovnávacího mezinárodního průzkumu úrovně vzdělání TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) týkající se chemie. Tyto praktické úlohy jsou zaměřené na tvůrčí přístup při řešení určitého problému.
Autor Aisis o.s.
Příspěvek poskytuje inspiraci do výuky chemie, ale i dalších přírodovědných předmětů. Obsahuje okruhy otázek k tématu Člověk a jeho prostředí a náměty na tři chemické pokusy.
Autor Aleš Chlupáč