Strom podřazených oček. výstupů
- rozlišuje směsi a chemické látky (0)
- vypočítá složení roztoků, připraví prakticky roztok... (2)
- vysvětlí základní faktory ovlivňující rozpouštění pevných... (0)
- navrhne postupy a prakticky provede oddělování složek... (6)
- rozliší různé druhy vody a uvede příklady jejich výskytu... (3)
- uvede příklady znečišťování vody a vzduchu v pracovním... (1)
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: ,
Hodnocení RVP.CZ:
Hodnocení uživatelů:
Datum publikace:
Využití povídky s otevřeným koncem ve výuce chemie
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Autor Svatava Janoušková
Příprava měďnatých solí z oxidu měďnatého
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Autor Milada Kyselovská
Nevidomý žák a laboratorní práce z chemie
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Jiří Fuksa
Filtrace, aneb jak z výuky odfiltrovat neaktivizující metody
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Martin Rusek
Země, člověk, vzduch, voda – jak zatraktivnit vyučování chemie
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Iva Kubištová