Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Článek se zamýšlí nad možným využitím školních pramenů v dějepisné výuce o roce 1968. Na konkrétních příkladech ilustruje možné postupy při práci se školními kronikami a dobovými učebnicemi dějepisu. Argumentuje ve prospěch badatelsky orientované výuky založené na práci s prameny.
Autor Mgr. Kamil Činátl Ph.D.
Důležitou součástí procesu vytváření multikulturní společnosti je sbližování jednotlivých kultur a jejich vzájemný dialog. Festivaly, jako je například Khamoro, jsou jedním z možných a významných komunikačních východisek v tomto dialogu.
Autor Zdeněkl Horváth
Příspěvek seznamuje čtenáře s historií názvů několika českých měst. Aktivita se dá vhodně zařadit do výuky – obsahuje kvíz k původu jmen českých měst, obrázky erbů těchto měst, i správné odpovědi pro kontrolu.
Autor Dana Řezníčková
OBCHODOVÁNÍ S LIDMI
Autor Petra Kutálková