Strom podřazených oček. výstupů
- na příkladech demonstruje zneužití techniky ve světových... (6)
- rozpozná klady a nedostatky demokratických systémů (8)
- charakterizuje jednotlivé totalitní systémy, příčiny... (20)
- na příkladech vyloží antisemitismus, rasismus a jejich... (16)
- zhodnotí postavení Československa v evropských souvislostech... (10)
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejméně
Hodnocení RVP.CZ:
Hodnocení uživatelů:
Datum publikace:
Rok 1968 pohledem školních pramenů
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Mgr. Kamil Činátl Ph.D.
Uri Orlev: Běž, chlapče, běž (čtenářská dílna)
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Marcela Svejkovská
Uri Orlev: Ostrov v Ptačí ulici (čtenářská dílna)
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Marcela Svejkovská
Markus Zusak: Zlodějka knih (čtenářská dílna)
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Marcela Svejkovská
Slavné dny pro ZŠ: Den prvního odporu ve varšavském ghettu
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Monika Stehlíková
Národnostní situace Československé republiky v roce 1921
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Bc. Pavel Žalský
Slavné dny pro ZŠ: Den, kdy první živý tvor vyletěl na oběžnou dráhu
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Monika Stehlíková
Slavné dny pro ZŠ: Den, kdy Hitler spáchal sebevraždu
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Monika Stehlíková
Slavné dny pro ZŠ: Den, kdy byla svržena atomová bomba na Hirošimu
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Autor Monika Stehlíková