Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alenka – kooperativní výuka
| Dvouhodinový vyučovací blok je zaměřen na práci v tříčlenných kooperativních skupinách. Je založen na plnění hlavních zásad kooperativní výuky s důrazem na rozvoj kooperace uvnitř skupiny a na podrobné závěrečné hodnocení. Hlavním věcným cílem je orientace v jednotlivých etapách lidského života, cílem sociálním je spolupráce a komunikace žáků.  | Petra Stanjurová |
|
|
| |
|
20. 07. 2009 |
5463 |
Astmatický záchvat
| Výstup z projektu Předlékařská první pomoc do škol realizovaného Vyšší odbornou školou zdravotnickou a Střední zdravotnickou školou, Hradec Králové, Komenského 234. V příloze jsou ke stažení karty: metodický list pro učitele a pracovní list pro žáky.  | VOŠZ a SZŠ Hradec Králové |
|
|
| |
|
07. 10. 2015 |
3719 |
Bezvědomí
| Výstup z projektu Předlékařská první pomoc do škol realizovaného Vyšší odbornou školou zdravotnickou a Střední zdravotnickou školou, Hradec Králové, Komenského 234. V příloze jsou ke stažení karty: metodický list pro učitele a pracovní list pro žáky.  | VOŠZ a SZŠ Hradec Králové |
|
|
| |
|
13. 10. 2015 |
3852 |
Chování v krizových situacích
| Námět pro náplň dne s integrovanou výukou, kde žáci procvičí poskytnutí první pomoci, chování v krizových situacích, řešení problémových úkolů. Den byl realizovaný v rámci pobytu ve škole v přírodě.  | Marie Magerová |
|
|
| |
|
15. 01. 2010 |
12434 |
Cizí těleso v dýchacích cestách
| Výstup z projektu Předlékařská první pomoc do škol realizovaného Vyšší odbornou školou zdravotnickou a Střední zdravotnickou školou, Hradec Králové, Komenského 234. V příloze jsou ke stažení karty: metodický list pro učitele a pracovní list pro žáky.  | VOŠZ a SZŠ Hradec Králové |
|
|
| |
|
14. 10. 2015 |
3403 |
Drobná relaxační etuda
| Příspěvek popisuje relaxační aktivity, které mohou pomoci odstranit únavu žáků, zvýšit jejich koncentraci, pozitivně žáky naladit, odlehčit atmosféru ve třídě apod.  | Simona Šedá |
|
|
| |
|
25. 03. 2008 |
9160 |
Elektrotrauma
| Výstup z projektu Předlékařská první pomoc do škol realizovaného Vyšší odbornou školou zdravotnickou a Střední zdravotnickou školou, Hradec Králové, Komenského 234. V příloze jsou ke stažení karty: metodický list pro učitele a pracovní list pro žáky.  | VOŠZ a SZŠ Hradec Králové |
|
|
| |
|
20. 10. 2015 |
3975 |
Jak moc se v průběhu dne pohybuješ?
| Vlastní sledování pohybového režimu v průběhu týdne s následným vyhodnocením a intervencí do vlastního pohybového režimu.  | Jan Tupý |
|
|
| |
|
29. 08. 2007 |
8995 |
Jídlověda: Bílkoviny
| Zdravý životní styl s důrazem na zdravou výživu patří k základním dovednostem každého jednotlivce a hraje zásadní roli v prevenci i terapii naprosté většiny dnes běžných onemocnění. Výuka těchto dovedností není limitována věkem a může prolínat nejrůznějšími předměty na základních školách i na vyšších stupních vzdělávání. Soubor článků a pracovních listů „Jídlověda“ je proto vhodný pro všechny pedagogické pracovníky zajímající se o zvýšení a rozšíření odborných kompetencí v oblasti péče o zdraví, zdravé výživy a zdravého životního stylu pro získání vědomostí a dovedností důležitých pro výuku i v osobním životě.  | Margit Slimáková |
|
|
| |
4 komentáře |
02. 04. 2012 |
8053 |
Jídlověda: Jak podpořit zdravé stravování
| Zdravý životní styl s důrazem na zdravou výživu patří k základním dovednostem každého jednotlivce a hraje zásadní roli v prevenci i terapii naprosté většiny dnes běžných onemocnění. Výuka těchto dovedností není limitována věkem a může prolínat nejrůznějšími předměty na základních školách i na vyšších stupních vzdělávání. Soubor článků a pracovních listů „Jídlověda“ je proto vhodný pro všechny pedagogické pracovníky zajímající se o zvýšení a rozšíření odborných kompetencí v oblasti péče o zdraví, zdravé výživy a zdravého životního stylu pro získání vědomostí a dovedností důležitých pro výuku i v osobním životě.  | Margit Slimáková |
|
|
| |
|
05. 04. 2012 |
6760 |