Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Žáci v kruhu diskutují o změnách v přírodě souvisejících s létem. Poté se naučí písničku Colours. Další aktivitou je skupinová práce, při které podle daných instrukcí vyrobí maketu slunce, cílem je dodržet pořadí barev zadaných v angličtině. Hotovou práci si skupiny vymění a navzájem zhodnotí.
Autor Marie Horčičková
Žáci 1. ročníku během pěti dnů pracují v centrech aktivit a plní úkoly ze zadání, které jim přednese učitel/ka. V hodnotícím kruhu svou práci prezentují. Po skončení cyklu rozpoznají znaky podzimu, pojmenují je, zároveň také rozeznají a pojmenují geometrické tvary. Kontrola prací dětí slouží vyučujícímu jako zpětná vazba těchto projektových dnů.
Autor Učitelé škol zapojených v projektu
Příspěvek obsahuje pracovní listy (čtverce) pro skupinovou práci v 1. nebo 2. ročníku na téma Jarní rostliny.
Autor Pavla Schneiderová
Žáci 1. ročníku v jednom dni pracují v centrech aktivit a plní úkoly podle pokynů v zadání na téma „Roční období“. V hodnotícím kruhu svou práci odprezentují.
Autor Učitelé škol zapojených v projektu
Projekt se skládá z vycházky do podzimního lesa a tvořivé práce s poznatky získanými během vycházky, při které se žáci seznamují se změnami, které nastávají v podzimní krajině, učí se od sebe rozlišit některé druhy stromů, vyhledávají o nich informace a učí se vnímat stromy jako živé přírodniny. Ve škole projekt prolíná hodinami výtvarné, literární a hudební výchovy.
Autor Václava Zajícová
Článek popisuje tematický blok na téma Podzim ve 2. třídě v časovém rozsahu 6 hodin. Blok propojuje učivo ve vzdělávacích oblastech Člověk a jeho svět, Matematika a její aplikace, Umění a kultura, Jazyk a jazyková komunikace a Člověk a svět práce. Práce je naplánovaná tak, aby žáci byli co nejvíce aktivní.
Autor Jitka Zukalová