Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > základní vzdělávání > Člověk a jeho svět > 1. stupeň > Člověk a jeho svět > Rozmanitost přírody

Zobrazit na úvodní stránce článků

Strom podřazených oček. výstupů

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Přírodovědná pozorování a pokusy

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Inspirace a návody na přírodovědná pozorování a pokusy v hodinách prvouky a přírodovědy.
Autor Ladislav Podroužek

Sbíráme starý papír

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Sběrová soutěž zorganizovaná jako školní projekt na celý rok. Čím vším je možno vybavit naše žáky při takto připraveném projektu? Mohou se do tohoto projektu zapojit i rodiče? Jakým způsobem? A co třídní učitel a ostatní učitelé na škole? Co udělat pro to, aby se projekt vydařil?
Autor Jan Hoštička

Voda, vzduch, počasí - pracovní sešit k vyučovacímu předmětu Člověk a jeho svět pro 5. ročník

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Pracovní sešit netradičních úloh zaměřených na tematický okruh Rozmanitost přírody (vzdělávací obor Člověk a jeho svět) pro žáky 5. ročníku.
Autor Vladimíra Poláčková

Jehličnaté a listnaté stromy v našem lese

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
uč.hodina
Příspěvek je praktickým popisem vyučovací hodiny přírodovědy. Vyučovací jednotka zahrnuje aktivity k zopakování, procvičení a částečnému shrnutí učiva o jehličnatých a listnatých stromech.
Autor Lenka Šnapková

Výchova k zodpovědnému vztahu ke zvířatům

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
aplikační příspěvek
Na příkladu psů se děti učí odpovědnému přístupu i k ostatním zvířatům a přírodě obecně.
Autor AOVZ, o. s.

Chtěli bychom v naší obci postavit koupaliště

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Praktický příspěvek je zaměřen na popis jedné vyučovací hodiny, v jejímž průběhu žáci (na základě práce ve skupinách) zjišťují, co všechno je zapotřebí pro zbudování koupaliště v obci. Žáci se učí diskutovat nad návrhy, přednášet svá stanoviska a protinávrhy.
Autor Alena Matušková
Celkem: 76