Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Žáci na základě probraného učiva o Karlu IV. sestaví přehlednou časovou osu hlavních osobních změn, které se odehrály v životě Karla IV. U zdatnějších žáků lze aktivitu využít i v průběhu probíraného učiva o Karlu IV. s tím, že si žáci dohledávají a ověřují informace na internetu a zároveň vychází ze zkušeností a znalostí z 1. stupně. Aktivita je vhodná pro skupinovou práci. Na závěr aktivity jednotlivé skupiny kontrolují a zároveň prezentují výsledky práce a hodnotí je. Aktivitu lze rozšířit o myšlenkovou mapu na téma Karel IV. a jeho doba.
Autor Mgr. Václava Korcová
Téma Marca Pola jsme vybraly jednak proto, že jde o samotné vlastivědné a zeměpisné učivo, jednak pro dobrodružství, které zažíval a které mohou zprostředkovaně zažít žáci v této lekci.
Autor PhDr. Vladimíra Neužilová
Námět na projekt, během něhož žáci formou skupinové práce zjišťují, jak se slaví vánoční svátky v různých koutech světa.
Autor Mirka Gardoňová
Během tohoto dlouhodobého projektu se žáci zdokonalují v různých sportovních dovednostech a zábavnou formou se seznamují s historií i současností olympijských her (starověkých i novodobých). Projekt poskytuje velké množství prostoru pro vlastní iniciativu žáků a pro propojení učiva jednotlivých předmětů – tělesné výchovy, českého jazyka, našeho světa, matematiky, výtvarné výchovy i pracovních činností.
Autor Mirka Gardoňová
Prezentovat současné generaci žáků dobový kontext totality před rokem 1989 představuje skutečnou didaktickou výzvu. V příspěvku nabízíme popis zážitkové aktivity, kterou jsme se snažili toto poselství předat žákům už na 1. stupni.
Autor Jan Voda
Procvičování vlastivědné tematiky aktivní formou.
Autor Iveta Buryanová
Na konci školního roku si mohou žáci zasoutěžit a zopakovat si nové poznatky z moderních dějin zábavnou formou.
Autor Markéta Krůželová
Vyučovací hodina prvouky a vlastivědy ve třídě se třemi ročníky.
Autor Eva Matějková
Příspěvek nabízí možnost, jak žákům hravou formou zpestřit hodiny vlastivědy zaměřené na historii.
Autor Bohumila Hnízdilová
Staré pověsti české jsou velmi dobrou příležitostí nejen k seznámení s tím, jak asi žili naši dávní předci.
Autor Helena Šimíčková