Strom podřazených oček. výstupů
Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Výpis příspěvků podle: Očekávaných výstupů
Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
První pokračování seriálu o velmi podařeném projektu, jehož metodicky velmi inspirativní výstupy se mohou hodit leckomu z vás.
Autor Jakub Kořínek
Jednodenní projekt během něhož se žáci seznamují a objasňují pojem zvěrokruh. Pracují ve skupinách a vytvářejí prezentační plakáty, které představují jednotlivá sluneční znamení. Zamýšlejí se nad svými společnými i odlišnými povahovými vlastnostmi a učí se vnímat druhé lidi jako neopakovatelné jedince.
Autor Mirka Gardoňová
Žáci na vybraných příkladech poznají, co jsou to předsudky a jaké mohou mít pro náš život negativní důsledky.
Autor Monika Matejová
Žáci charakterizují vybrané lidské vlastnosti; posuzují, zda jsou pozitivní nebo negativní, a zamýšlejí se nad tím, jaké důsledky plynou pro člověka, u něhož se určitá vlastnost projevuje. Dále se učí pracovat ve skupině podle stanovených kritérií.
Autor Monika Matejová
Výkladový list se základními pravidly chování při cestování městskou hromadnou dopravou a aktivity k jejich praktickému nácviku nanečisto ve třídě.
Autor Tomáš Sokolář
Seznámení se světem nevidomých „zevnitř i zvenku“ – prožitek – jaké to je nevidět, jak jim můžeme pomoci. Hry a aktivity zaměřené na "osahání" prostředí všemi možnými smysly kromě zraku, v druhé půli beseda s nevidomým, který přišel i s vodícím psem a instruktorkou rehabilitace a rekvalifikace nevidomých.
Autor Jana Dočkalová
Nabízíme inspiraci všem, kteří mají chuť připravit taková pravidla chování žáků, která budou nejen všemi žáky respektována, ale o kterých bude většina žáků přesvědčena, že respektují jejich přání a připomínky.
Autor Mgr. Maja Bihelerová
Příspěvek ukazuje možnosti využití metod kritického myšlení v hodinách jazykové výchovy.
Autor Jarmila Filipcová
Příspěvek je příkladem jednoho z možných zpracování testových úloh, které byly použity v mezinárodním šetření čtenářské gramotnosti známém jako PISA, organizovaném v roce 2000 OECD. Nabízíme ho především jako inspiraci pro práci se žáky při rozvoji dovedností v oblasti čtenářské gramotnosti.
Autor Jan Čáp
Projekt multikulturní výchovy, v němž se představili zástupci národnostních menšin.
Autor Jana Dočkalová