Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > základní vzdělávání > Informační a komunikační technologie > 1. stupeň > Informační a komunikační technologie > Zpracování a využití informací > 1. a 2. období > pracuje s textem a obrázkem v textovém a...

Zobrazit na úvodní stránce článků

Strom podřazených oček. výstupů

Tato kategorie nemá podřazené kategorie RVP.
Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Obrázkový text

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Jak vytvořit obrázkový text ve Wordu.
Autor Hana Kuciánová

Já a počítač - praktické úlohy pro 4. a 5. ročník

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
aplikační příspěvek
Pracovní sešit netradičních úloh pro ICT určený žákům 4. a 5. ročníků ZŠ.
Autor Aleš Dlouhý

Bezpečné cesty do školy – dlouhodobý projekt

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Projekt probíhal či probíhá v různých školách v České republice. Hlavním cílem projektu je zajištění pravidelných cest dětí po městě takovým způsobem, aby při nich nemohly přijít k úrazu.
Autor Jarmila Johnová

Lukavické stromy

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Celoroční projekt pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ věnovaný pozorování listnatých stromů a jejich prostředí. Zkoumáme, měříme, počítáme, zaznamenáváme, dokumentujeme, publikujeme.
Autor Mgr. Lubomír Šára

Online publikování ve StoryBird

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Příspěvek představuje využití StoryBird ve výuce a při rozvoji čtenářské gramotnosti.
Autor Jitka Rambousková

Pohádka vizualizovaná v myšlenkové mapě

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
blok hodin
Úvod do práce s počítačem – žáci vytvoří pohádku v podobě myšlenkové mapy ve speciálním grafickém softwaru. Myšlenková (též pojmová, vztahová) mapa umožňuje vizualizaci informací (pojmů) do objektů, které žáci jednoduchým způsobem uspořádávají v logické návaznosti a určují mezi nimi relační souvislosti a vazby.
Autor Petr Čenský

Malování s Malováním

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Několik příkladů, jak využít program Malování ve výce ICT.
Autor Jitka Rambousková

Tvoříme si e-knihu

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Článek se zabývá využitím tabletů v hodinách anglického jazyka. Žáci si mohou tvořit vlastní e-knihy, které mohou sloužit jako ukázka toho, co se v hodině naučili.
Autor Mgr. Petra Boháčková
Celkem: 8