Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > základní vzdělávání > Matematika a její aplikace > 1. stupeň

Zobrazit na úvodní stránce článků

Strom podřazených oček. výstupů

Seřadit dle: Podle názvu, Sestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

ZŠ - Uspořádání

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Číslo a početní operace. Žák užívá lineární uspořádání. Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské matematiky (např. prostorová představivost). Žák pracuje s číselnou řadou.
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs

ZŠ - Třídění

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Geometrie v rovině a v prostoru. Žák rozezná a pojmenuje základní rovinné útvary. Porovnává velikosti útvarů. Číslo a početní operace. Žák využívá znalostí malé násobilky.
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs

ZŠ - Shodnost

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Geometrie v rovině a v prostoru. Žák porovnává velikost útvarů, měří a odhaduje délku úsečky. Žák rozezná a modeluje jednoduché souměrné útvary v rovině. Žák rozlišuje shodné a podobné útvary.
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs

ZŠ - Rytmus a kombinatorika

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské matematiky (např. kombinatorické dovednosti). Geometrie v rovině a v prostoru. Žák rozezná a modeluje jednoduché souměrné útvary v rovině.
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs

ZŠ - Řady a postupy

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Číslo a početní operace. Žák užívá lineární uspořádání, zobrazí čísla na číselné ose. Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské matematiky (např. prostorová představivost).
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs

ZŠ - Párování

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Číslo a početní operace. Žák používá přirozená čísla, počítá předměty v daném souboru. Geometrie v rovině a v prostoru. Žák porovnává velikosti útvarů, pozná podobné útvary. Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské matematiky (např. učivo prostorová představivost).
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs

ZŠ - Kvantita

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Číslo a početní operace. Žák počítá předměty v daném souboru. Modeluje a určí část celku, používá zápis ve formě zlomku.
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs

ZŠ - Komplexní aktivity

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Číslo a početní operace. Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák provádí zpaměti jednoduché početní operace s přirozenými čísly, řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské matematiky (číselné řady). Žák provádí zpaměti jednoduché početní operace, počítá předměty v daném souboru, řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské matematiky (prostorová představivost). Závislosti, vztahy a práce s daty. Žák doplňuje tabulky a schémata, řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské matematiky (např. prostorová představivost).
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs

ZŠ - Geometrie v rovině

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Geometrie v rovině a v prostoru. Žák modeluje základní rovinné útvary. Žák porovnává velikost útvarů, rozlišuje shodné a podobné útvary.
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs

ZŠ - Geometrie v prostoru

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Nestandardní aplikační úlohy a problémy. Žák řeší praktické problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školské matematiky (např. prostorová představivost). Geometrie v rovině a v prostoru. Žák rozezná jednoduchá tělesa, využívá shodnost.
Autor H. Lišková, E. Zelendová, E. Fuchs
Celkem: 104